Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Det er ikke store ting, men i det siste har jeg hatt masse små problemer som jeg ikke vet hva betyr. Har sjekket meg før for forskjelling ting uten at de fant noe feil, blodprøve, gynokologisk og undersøkelse av magen. Begynnte et halvt år siden med underlivsplager De siste månedene har jeg hatt mye vondt i magen og hodet, svimling og bare følt meg uggen Lekker..både der nede og av puppene (bare litt, ikke blod) det ene brystet har vært ømt og hardt en stund Kaldsvetter og blir av og til veldig varm og uvel Uregelmessig og relativt vond mensen.. Noen som har hatt noe av det samme? Takk for svar
Zakuro Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Det er ikke store ting, men i det siste har jeg hatt masse små problemer som jeg ikke vet hva betyr. Har sjekket meg før for forskjelling ting uten at de fant noe feil, blodprøve, gynokologisk og undersøkelse av magen. Begynnte et halvt år siden med underlivsplager De siste månedene har jeg hatt mye vondt i magen og hodet, svimling og bare følt meg uggen Lekker..både der nede og av puppene (bare litt, ikke blod) det ene brystet har vært ømt og hardt en stund Kaldsvetter og blir av og til veldig varm og uvel Uregelmessig og relativt vond mensen.. Noen som har hatt noe av det samme? Takk for svar Huff, høres nå ikke bra ut i alle fall:S Tror du bør få en second opinion hos en annen lege.
Athene Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Har du fått innvendig ultralyd hos gynekolog? Og har du tatt blodprøve der det er testet for hormonnivåer på en gitt syklusdag? Selv om det er tatt en blodrpøve er det ikke sikkert legen har tikket av for de riktige prøvene på skjema, de tester aldri for alt, og min erfaring er at leger ikke har peiling på hormonforstyrrelser.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Nei ingen av dem. Men er litt redd for å gå til legen igjen. Føler ikke hun tar meg helt alvorlig. Hvis jeg skal bli vurdert av en annen lege, hva gjør jeg da?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Du har full rett til å bytte fastlege dersom du ikke er fornøyd. Eller så kan du bestille hastetime, og da ender du som oftest opp hos en annen lege enn din fastlege. Slik er det iallefall her. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå