AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Jeg og min samboer har små planer om å flytte til München-området. Det er hans forslag og jeg er litt tent på tanken, men jeg har aldri vært der og snakker bare litt skoletysk men har lett for å lære. Han kan flytende tysk og har vært der mange ganger. Jobbmessig er det ingen problemer, jeg kan jobbe hjemmefra som jeg gjør her, og han har tilbud om en fast stilling. Men vi vil ikke bo midt i byen, helst litt landlig, men med de fleste fasiliteter: kollektivtilbud, butikk, cafe, kulturtilbud og gjerne et treningsenter. Jeg kommer ikke til å melde fast bostedsadresse dit og lurer på hvordan jeg skal forholde meg til lege og helsetilbud? Må /kan jeg gå til en privat lege /klinikk? Hvordan er prisnivået på boliger i forhold til i Oslo? Ønsker å høre fra andre som har vært der eller som bor der, erfaringer både av negativ og positiv art. Ts
Tulling Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Var der i fjor, og vi spaserte forbi meglerhus på Gern som ligger i nærheten av olympiaparken i munchen, boligprisene var ca som i norge mener jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå