Gå til innhold

Megan Fox- verdens "vakreste" kvinne

Fremhevede innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Dama er veldig pen etter min mening. Vet at skjønnhet er subjektivt og blablabla, men hun har sånne trekk som er fint uansett kultur og kvinnesyn. Sammenlignet med den vanlige dama nedi gata er hun vel hot? HER er hun før operasjonene da hun var ung, og jeg synes i hvert fall at hun er en naturlig skjønnhet.

Men jeg har en teori om at kontrasten mellom hår, hud og øyne er noe av det som trekker henne mest opp. Blåe øyne og mørkt hår er noe av det peneste JEG vet om i hvert fall :rodmer:

Endret av BabyBlue
Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Nei, man trenger ikke å være 100% perfekt for å være pen, men man er ikke nødvendigvis pen bare man har botox og restylane heller.

Selv synes jeg ikke hun er spesielt pen. Oppskrytt.

Falske damer er ikke pene nei. Helt enig med den. Ser kanskje bra ut på film og i glossy magasiner med rett lys og riktig setting. Men gosj så kjedelig. Kunne like gjerne vært en plastikkdukke totalt blotta for sjarm og særegenhet.

Ekte, pene mennesker med utstråling er en helt annen sak. Selv om de kanskje har bulker og feil her og der.

Skrevet

Dama er veldig pen etter min mening. Vet at skjønnhet er subjektivt og blablabla, men hun har sånne trekk som er fint uansett kultur og kvinnesyn. Sammenlignet med den vanlige dama nedi gata er hun vel hot? HER er hun før operasjonene da hun var ung, og jeg synes i hvert fall at hun er en naturlig skjønnhet.

Men jeg har en teori om at kontrasten mellom hår, hud og øyne er noe av det som trekker henne mest opp. Blåe øyne og mørkt hår er noe av det peneste JEG vet om i hvert fall :rodmer:

Det er hva jeg kaller ekte skjønnhet! Gud så vakker hun var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...