AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Noen har har prøvd push up bh-ene til Lindex? Kjøpte en av disse bombshellene, som gjør at bysten skal bli 2 størrelser større. MEN, jeg kjøpte 70A, min størrelse og synes de er altfor store i cup'en. Får sååå dårlig selvtillit av det og skulle ønske jeg hadde hatt større pupper når jeg ikke passer den minste størrelsen engang! blæææ
Norbertine Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Jeg kjøpte også en sånn, og måtte gå ned en del i størrelse. Men det er bare akkurat disse da, resten av BHene til Lindex bruker å være ganske like i størrelsen. Du trenger jo ikke å få dårlig selvfølelse av at Lindex har feilmerket et produkt! 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Noen som har små pupper og gjerne bruker rundt 70A og har funnet noen gooode push up bh-er, som ikke er for store i cup'en?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Noen som har små pupper og gjerne bruker rundt 70A og har funnet noen gooode push up bh-er, som ikke er for store i cup'en?
Gjest nickim Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Noen som har små pupper og gjerne bruker rundt 70A og har funnet noen gooode push up bh-er, som ikke er for store i cup'en? Kan kjøpe sånne miraculous fra victorias secret kanskje? H&M har noe lignende, men den minste str er 70B og 75A, for stort for meg.
Gjest tststststs Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Kan kjøpe sånne miraculous fra victorias secret kanskje? H&M har noe lignende, men den minste str er 70B og 75A, for stort for meg. Har du/noen prøvd de miraculous fra victorias secret?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Noen som har små pupper og gjerne bruker rundt 70A og har funnet noen gooode push up bh-er, som ikke er for store i cup'en? Jeg har fått tak i et par på Kappahl, lurer på om merket het Creem, de hadde silikonpadding. Men det er sjeldent jeg kommer over riktig størrelse der. Syntes ofte både undertøy og klær kan være litt store i str. på Kappahl, men altså verdt en titt. Jeg syns Lindex er best på bher i små str av kjedebutikkene i Norge. Har fått tak i flere push-up bher der. Av og til bytter jeg ut paddingen med mykere silikonputer. Kjøpte en push-up fra Primarks som gjorde puppene 2-3 str. større, men paddingen var en luftpute og ikke veldig behagelig å ha på. Har også en fra Debenhams, merket Ultimate som er helt fantastisk. Er vel egentlig en 65-70 AA, men går av og til opp til B, spesielt på Lindex da str kan være litt rare, selv om en A virker for stor kan faktisk en B være passe. Blir ikke klok på BHer.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #8 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har fått tak i et par på Kappahl, lurer på om merket het Creem, de hadde silikonpadding. Men det er sjeldent jeg kommer over riktig størrelse der. Syntes ofte både undertøy og klær kan være litt store i str. på Kappahl, men altså verdt en titt. Jeg syns Lindex er best på bher i små str av kjedebutikkene i Norge. Har fått tak i flere push-up bher der. Av og til bytter jeg ut paddingen med mykere silikonputer. Kjøpte en push-up fra Primarks som gjorde puppene 2-3 str. større, men paddingen var en luftpute og ikke veldig behagelig å ha på. Har også en fra Debenhams, merket Ultimate som er helt fantastisk. Er vel egentlig en 65-70 AA, men går av og til opp til B, spesielt på Lindex da str kan være litt rare, selv om en A virker for stor kan faktisk en B være passe. Blir ikke klok på BHer. Takk for gode svar :-* Skal til London i mars, så skal sjekke Primar da!! iiih :D tusen takk for godt råd :D
Gjest BettyBoop28 Skrevet 19. januar 2012 #9 Skrevet 19. januar 2012 Noen har har prøvd push up bh-ene til Lindex? Kjøpte en av disse bombshellene, som gjør at bysten skal bli 2 størrelser større. MEN, jeg kjøpte 70A, min størrelse og synes de er altfor store i cup'en. Får sååå dårlig selvtillit av det og skulle ønske jeg hadde hatt større pupper når jeg ikke passer den minste størrelsen engang! blæææ ikke få dårlig selvtillit av det da. Bh str kan være ulike fra butikk til butikk. Prøv 65A hvis den str finnes der.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #10 Skrevet 19. januar 2012 ikke få dårlig selvtillit av det da. Bh str kan være ulike fra butikk til butikk. Prøv 65A hvis den str finnes der. 70A er det minste vet jeg..
Gjest BettyBoop28 Skrevet 19. januar 2012 #11 Skrevet 19. januar 2012 70A er det minste vet jeg.. åja. på butikken change(tror det er det den heter) har de 65
Jolene Skrevet 19. januar 2012 #13 Skrevet 19. januar 2012 65A er den minste størrelsen, men da må du på en ordentlig bh-butikk i stedet for de dårlige billig-butikkene
Gjest Offensive Pie Skrevet 19. januar 2012 #14 Skrevet 19. januar 2012 Change fører faktisk ned til 60, og opp til store cupstørrelser. De har også noen fantastiske silikoninnlegg som skal øke cupen med to størrelser. Om du skal til London, kan jeg også anbefale å titte innom Marks & Spencer og Bravissimo - de har gode utvalg, og brukbare priser
Kladd Skrevet 20. januar 2012 #15 Skrevet 20. januar 2012 En ting jeg har lært: ALLTID prøv på BH'en før du kjøper! Jeg tror forresten Cubus har en del små størrelser, og de har som regel innlegg/padding også. Det dumme med Cubus er at jeg ofte synes de har en del "grelle" farger og mønstre på undertøyet sitt.. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #16 Skrevet 20. januar 2012 En ting jeg har lært: ALLTID prøv på BH'en før du kjøper! Jeg tror forresten Cubus har en del små størrelser, og de har som regel innlegg/padding også. Det dumme med Cubus er at jeg ofte synes de har en del "grelle" farger og mønstre på undertøyet sitt.. helt enig!
Gjest Tekola Skrevet 1. februar 2012 #17 Skrevet 1. februar 2012 Dra til en skikkelig undertøysbutikk og få dem til å måle deg ordentlig først! Er flere jeg kjenner som har små pupper, men som ved å gå ned i omkrets faktisk er oppe i C og D-cup.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå