AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Skal til Sverige i slutten av mnd. Turen går til Strømstad og Nordbysenteret. Er det noe spesielt jeg bør kjøpe med meg hjem, som vi ikke har her i Norge? Hva handler du når du er på harrytur? Da tenker jeg på vaskemidler, matvarer, apotekvarer, hobbyvarer osv osv. Har ikke mulighet til å ta med meg frysevarer, dessverre. Og siden jeg er i Sverige bare et par ganger i året, kan det være greit å utnytte seg av de fine prisene der borte.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Skal til Sverige i slutten av mnd. Turen går til Strømstad og Nordbysenteret. Er det noe spesielt jeg bør kjøpe med meg hjem, som vi ikke har her i Norge? Hva handler du når du er på harrytur? Da tenker jeg på vaskemidler, matvarer, apotekvarer, hobbyvarer osv osv. Har ikke mulighet til å ta med meg frysevarer, dessverre. Og siden jeg er i Sverige bare et par ganger i året, kan det være greit å utnytte seg av de fine prisene der borte. Alkohol og røyk er en selvfølge! Ser at det er en tråd som handler om det samme, bare fra oktober, så håper folk kanskje har noen nye ting å føye til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå