AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Jeg og typen har sex som kaniner, men av og til (det har skjedd 4 ganger) har vi oppdaget brune flekker på lakenet?! Det ser ut som at det er sprutet dit på no vis, å vi aner ikke hvor eller hva det kommer fra.. Vi har analysert å tenkt på hva det her kan komme av, er det dritt eller er det svette som er brunt å lukter bæsj? Alle gangene det har skjedd har vi gjort "doggy" stillingen, og han kind off sprer rumpeballene mine veldig. Kan det komme dritt ut da ? Vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal skrive dette, men jeg og typen får hvertfall latterkrampe til tårene spruter hver gang..
Gjest Bond Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Sprutet? Tenker at man hadde merket om man hadde sprutet noe?
Zakuro Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Jeg og typen har sex som kaniner, men av og til (det har skjedd 4 ganger) har vi oppdaget brune flekker på lakenet?! Det ser ut som at det er sprutet dit på no vis, å vi aner ikke hvor eller hva det kommer fra.. Vi har analysert å tenkt på hva det her kan komme av, er det dritt eller er det svette som er brunt å lukter bæsj? Alle gangene det har skjedd har vi gjort "doggy" stillingen, og han kind off sprer rumpeballene mine veldig. Kan det komme dritt ut da ? Vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal skrive dette, men jeg og typen får hvertfall latterkrampe til tårene spruter hver gang.. Sikker på at det ikke bare er gammelt menstruasjonsblod? Blod kan sette seg fast, og når man da har sex kan det løsne, og gammelt blod ser brunt ut. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå