Gå til innhold

får bare nesten orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

det virker som at jeg ikke klarer å få orgasme. Har prøvd mange ganger, men det blir bare "nesten"! Jeg tror jeg er veldig nær. Jeg ligger der og bare rister og rister ukontrollert. Men så fort jeg slutter å bruke fingeren på klitoris, så stopper det. Det skal da komme en avslutning "av seg selv"? At jeg skal kjenne at jeg er "ferdig"? Når jeg ligger der og rister kan jeg ligge sånn i evigheter.

Er 25 år, og frustrert... Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det ikke faktisk er en orgasme du får når du ligger der og rister? Kanskje du har så høye forventninger til orgasme at når den kommer og du ikke 'ser stjerner' tror du at du ikke har nådd det ennå? :)

Skrevet

Det der høres veldig ut som meg for noen år tilbake.

Jeg var så utrolig fokusert på å få min første orgasme, og overalt på internett leser du beskjeder som "du VET det når du har fått en orgasme", som om den skulle være noe utrolig stort.

Den ristingen og rykkingen som jeg den gang lå med lenge, uten noen gang å komme til det punktet der jeg "så stjerner"(jf. AB2), kjenner jeg i dag igjen som de rykningene jeg får etter at en orgasme har kommet, og jeg kommer borti en kjempeømfintlig klitoris.

Det er nok sånn at orgasmer oppleves veldig forskjellig fra person til person. Jeg får orgasmer, og de er ikke negative for meg, men heller ikke spesielt intense (kanskje med unntak av de få-få-fåå gangene jeg har fått dem sammen med partner). For min del har det hjulpet å ta det helt med ro, kjenne på kroppens signaler (spesielt sammentrekninger i vagina).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...