Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått magesår, og opplever ubehag under trening på grunn av dette. Får mye sure oppstøt (som kjennes som sult), raper en del og kan bli fryktelig kvalm en stund etter trening. Noen andre her som har hatt det problemet? Gikk det over? Trening er viktig for meg, og har ikke lyst å slutte å trene.

Var hos lege i dag, fikk ikke beskjed om å la være å trene hvertfall. Blir det ikke bedre får jeg vel dra tilbake...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke fått medisiner for det? Vært hos spesialist?

Skrevet

Har du ikke fått medisiner for det? Vært hos spesialist?

Joda, har fått syreregulerende i første omgang. Det har hjulpet litt, men blir fortsatt ganske kvalm. Skal på gastroskopi, men legen mente det var så og si sikkert at det var magesår.

Skrevet

Jeg har hatt magesår, og har lett for å få det igjen. Fikk aldri noe treningsforbud (heldigvis, siden jeg trener 5 dager i uka).

Men; er du ordentlig utredet? Det er vanlig med gastroskopi ved mistanke om magesår, i enkelte tilfeller rectoskopi også.

Det jeg må være forsiktig med er stert krydret mat, alkohol, ibux, voltaren, kaffe....

Er det Zomac du har fått?

Skrevet

Hei!

Jeg har fått magesår, og opplever ubehag under trening på grunn av dette. Får mye sure oppstøt (som kjennes som sult), raper en del og kan bli fryktelig kvalm en stund etter trening. Noen andre her som har hatt det problemet? Gikk det over? Trening er viktig for meg, og har ikke lyst å slutte å trene.

Var hos lege i dag, fikk ikke beskjed om å la være å trene hvertfall. Blir det ikke bedre får jeg vel dra tilbake...

Jeg har hatt sår på tolvfingertarmen. Ble bedre av mindre stress, syrenøytraliserende og homeopati ( jepp, var skeptisk, men duverden som det fungerte). Legen min var veldig åpen for alternativ behandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...