Gå til innhold

Vil lage verdens beste brownies!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hadde en fantastisk god oppsrift på brownies før, var akkurat som brownieposen til Toro når det kommer til konsistens, bare at den smakte enda bedre :lur: Syns flere oppskrifter jeg har prøvd blir for "smørete", de smaker smør og det nærmest drypper av dem. Ikke blir overflaten skikkelig stiv og sprø heller. Skal jo være hard oppå og myk inni!

Hva er deres beste browniesoppskrift? mottas med takk! :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt denne oppskriften mange ganger, og den har blitt vellykket hver gang. Vet ikke om den smaker som toro-brownies, for det har jeg ikke spist på mange år (men folk har fortalt meg at min brownie smaker mye bedre enn toro sin). Det går fint an å droppe oreokjeksene (eller bytte de ut med sjokoladebiter).

• Liker 1
Skrevet

ah! så gode ut! :)

Hard oppå og myk inni? ;) det er egentlig det viktigste :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg laget alltid denne, men steker den bare i maks 30 minutter :)

Skrevet

Jeg har brukt denne oppskriften mange ganger, og den har blitt vellykket hver gang. Vet ikke om den smaker som toro-brownies, for det har jeg ikke spist på mange år (men folk har fortalt meg at min brownie smaker mye bedre enn toro sin). Det går fint an å droppe oreokjeksene (eller bytte de ut med sjokoladebiter).

nettopp kommet ut fra ovnen! Lukter himmelsk! Satser på at de blir god også :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg bruker å lage en super brownie som smaker mye og mørk sjokolade, og er skikkelig myk og saftig på innsiden - og sprø på utsiden. Bare pass på å ikke steke den for lenge. Du finner oppskriften her.

Endret av Taste of Slow
Skrevet

nettopp kommet ut fra ovnen! Lukter himmelsk! Satser på at de blir god også :fnise:

Hvordan ble den? :)

Skrevet

Jeg bruker å lage en super brownie som smaker mye og mørk sjokolade, og er skikkelig myk og saftig på innsiden - og sprø på utsiden. Bare pass på å ikke steke den for lenge. Du finner oppskriften her.

Hups, jeg sikla visst på bloggen din. Unnskyld!

Skrevet

Hvordan ble den? :)

Fantastisk! :D takk!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...