Gå til innhold

Antall kjøretimer uten øveleskjøring

mia pia

Anbefalte innlegg

Ja. Titellen sier jo egentlig det meste..

Men hvor mange kjøretimer brukte du før du kjørte opp? Dette gjelder da for dere som ikke øvelseskjørte på forhånd.

Hvor mange mnd brukte du? Og va kostet det?

Har lyst til å få lappen snart! Har aldri øvelseskjørt, får ikke anledning heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg startet i Mars, og hadde oppkjøring i Juli, det tok litt tid pga kjørelæreren ikke alltid hadde tid. Jeg betalte til sammen 25 000 for hele lappen, og da kjørte jeg kun med kjørelæreren. Hadde alltid dobbelttimer, tror jeg hadde 14-15 kjøretimer til 600kr stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for raskt svar! Tenker jeg begynner i Mars jeg også. Å få lappen til Juli hadde jo vært en drøm! Håper jeg får til dette like bra som deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg hadde ikke 15 dobbelttimer, jeg hadde 14-15 timer der en del var doble, og mange enkle. Jeg visste at jeg kunne kun stole på meg selv og kjørelæreren, jeg var EKSTREMT skjerpet før kjøretimene, jeg terpet på meg selv, jeg var veldig, veldig konsentrert slik at det ikke skulle bli noe dyrere for meg enn nødvendig. Jeg bestod på første forsøk på teori og praksis, hadde første kjøretime midt i mars, og oppkjøring midt i Juli, jeg kunne fått det fortere om det ikke var fordi det var litt ventetid på kjørelæreren og vi var mange som kjørte med ham. Anbefaler deg å følge godt, godt med på hva han lærer deg, der vinner du mye. Og har du ikke kjemi med kjørelærer fra dag èn, finn ny fort! Jeg var veldig trygg med min kjørelærer, det hjalp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet siste uken i Mars og hadde oppkjøring i starten av Juni, da var jeg også bortreist i to uker for Vm spill, så alt ble tilrettelagt :-) brukte vel mellom 30-35000 på lappen, uten noe form for kjøring utenom kjøretimene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...