koko_s Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Hei Jeg har ett litt kjipt problem.. Når jeg har sex får jeg voldsomme smerter, ved penetrering. Smertene kommer når penis er langt inne. Omtrent som støtsmerter. Smertene kjennes på siden nederst i magen og sprer seg litt lenger opp i magen. Jeg kan ofte kjenne smertene noen timer etter sex. Har vært til gynkolog flere ganger for å undersøke dette, men han finner ingen ting galt. Alt ser helt flott ut sier han. Er HELT sikker på at dette ikke er noe psykisk som legen min sa det kansje kunne være. Dette er veldig frustrende og ikke minst vondt Noen andre som har det sånn? eventuelt vet hva det kan være?
Gjest Eurodice Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Hei Jeg har ett litt kjipt problem.. Når jeg har sex får jeg voldsomme smerter, ved penetrering. Smertene kommer når penis er langt inne. Omtrent som støtsmerter. Smertene kjennes på siden nederst i magen og sprer seg litt lenger opp i magen. Jeg kan ofte kjenne smertene noen timer etter sex. Har vært til gynkolog flere ganger for å undersøke dette, men han finner ingen ting galt. Alt ser helt flott ut sier han. Er HELT sikker på at dette ikke er noe psykisk som legen min sa det kansje kunne være. Dette er veldig frustrende og ikke minst vondt Noen andre som har det sånn? eventuelt vet hva det kan være? Det kan sikkert stemme at gynekologen ikke finner noe unormalt. Det jeg umiddelbart tenker, er at sexen blir for voldsom, at penis stadig butter mot livmorhals og eggstokker. Det kan gjøre fryktelig vondt. 1
koko_s Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2012 kommer ikke nødvendigvis ved hard/voldsom sex. Er det ikke livmorsrappen en kan treffe ved voldsom sex? Vil det da gjøre vondt i siden, nærmere eggstokkene og ganske langt opp i magen?
koko_s Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2012 uups.. livmortappen ikke livmorsrappen :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Du blir "bunnet" som det heter. Be kjæresten din ta det litt med ro og være litt mer forsiktig, er lett å bli bunnet i for eksempel stillingen der du har bena dine over skuldrene hans, doggy osv.. Iallefall om han har lang penis. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Det høres ut som om du blir bunnet ja, at han treffer livmorhalsen. Det kan gjøre noe inni h*** vondt! Og lenge etterpå også. Som sagt over her så er det noen stillinger som øker sjansen. Om han har en lang penis er sjansen enda større.
Sissa Skrevet 17. januar 2012 #7 Skrevet 17. januar 2012 Hei Jeg har ett litt kjipt problem.. Når jeg har sex får jeg voldsomme smerter, ved penetrering. Smertene kommer når penis er langt inne. Omtrent som støtsmerter. Smertene kjennes på siden nederst i magen og sprer seg litt lenger opp i magen. Jeg kan ofte kjenne smertene noen timer etter sex. Har vært til gynkolog flere ganger for å undersøke dette, men han finner ingen ting galt. Alt ser helt flott ut sier han. Er HELT sikker på at dette ikke er noe psykisk som legen min sa det kansje kunne være. Dette er veldig frustrende og ikke minst vondt Noen andre som har det sånn? eventuelt vet hva det kan være? Høres ut som sånn jeg har hatt to ganger. Aner ikke hva det kan være. Den første gangen dro jeg på legevakta, fordi jeg hadde så vondt, men de fant ingenting
koko_s Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 17. januar 2012 Okai Får vell bare lære å leve med det.
Gjest Vampen Skrevet 17. januar 2012 #9 Skrevet 17. januar 2012 Er det like vond hele tiden? Hvor vondt det er å bli "bunnet" kan nemlig også ha en sammenheng med hvor i syklusen du er.
Gjest Corto Maltese Skrevet 17. januar 2012 #10 Skrevet 17. januar 2012 Slutt og ha sex.......... Så enkelt er det
Gjest Eurodice Skrevet 17. januar 2012 #11 Skrevet 17. januar 2012 Okai Får vell bare lære å leve med det. Lære deg å leve med det? Du skal si til kjæresten din at han skal være forsiktig. Det er fordi han støter for langt og for hardt inni deg, at du får smerter. Tør du ikke si ifra?
koko_s Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #12 Skrevet 17. januar 2012 Slutt og ha sex.......... Så enkelt er det
koko_s Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #13 Skrevet 17. januar 2012 Er det like vond hele tiden? Hvor vondt det er å bli "bunnet" kan nemlig også ha en sammenheng med hvor i syklusen du er. Nei, er ikke altid det gjør vondt så dette skal jeg tenke over Vet du når det eventuelt gjør mer vondt i syklusen?
koko_s Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #14 Skrevet 17. januar 2012 Er det foresten på noen måte skadelig og bli ``bunnet``?
Gjest Vampen Skrevet 17. januar 2012 #15 Skrevet 17. januar 2012 Nei, er ikke altid det gjør vondt så dette skal jeg tenke over Vet du når det eventuelt gjør mer vondt i syklusen? Det er sikkert litt individuelt, jeg merker det rundt midt i syklusen og mot slutten. Men se om du finner noe mønster, for da kan du eventuelt forsøke å ta det litt roligere da, om du synes det er ubehagelig. Er det foresten på noen måte skadelig og bli ``bunnet``? Nei, på ingen måte. Det betyr bare at penisen stanger mot livmortappen. Treffer den hardt, eller livmortappen er øm (f.eks pga syklusen), så kjenner man det. Men det er ikke farlig.
Gjest Vampen Skrevet 17. januar 2012 #17 Skrevet 17. januar 2012 You welcome. E tips, om du finner ut at det er et mønster, kan være å unngå stillinger som øker sjansen for bunning rundt den tiden.
Gjest millapilla Skrevet 20. januar 2012 #18 Skrevet 20. januar 2012 Jeg slet også med dette, og endte opp med å sjekke meg hos gynekologen. Viste seg å være en litt større cyste som lå på venstre eggstokk, noe som gjorde at i enkelte stillinger klarte jeg ikke holde ut..!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå