AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Hva gjør dere jenter da, når dere er på byen og skal finne en å knulle med.
Gjest Raindrops Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Finner en fin mann, klyper han i rumpa og hører om han vil være med meg hjem å spise nystekt bacon, selvfølgelig. Funker hver gang. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Finner en fin mann, klyper han i rumpa og hører om han vil være med meg hjem å spise nystekt bacon, selvfølgelig. Funker hver gang. Det er en god strategi. Jeg tør ikke klype jentene i rompa på byen, har sett flere som har blitt "bitchslappa". Men det med bacon var lurt. Er det ok å klype jenter i rumpa på byen?
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Finner en fin mann, klyper han i rumpa og hører om han vil være med meg hjem å spise nystekt bacon, selvfølgelig. Funker hver gang. Å, var det deg?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Det er en god strategi. Jeg tør ikke klype jentene i rompa på byen, har sett flere som har blitt "bitchslappa". Men det med bacon var lurt. Er det ok å klype jenter i rumpa på byen? Selvsagt. Genial måte å få oppmerksomhet på
Gjest Raindrops Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Å, var det deg? Bare hvis det fungerte
womenwomen Skrevet 17. januar 2012 #7 Skrevet 17. januar 2012 Hva gjør dere jenter da, når dere er på byen og skal finne en å knulle med. Flørter ... Gir komplimenter til han... Prøve å sjarmere han litt ... Tar frem mitt sexye blikk og attitude og viser han at jeg er LEKEN... Når den biten er i box. Går jeg mer direkte frem etterhvert.Vanligvis ikke nødvendig. Han har forstått det for lengst...og tar seg av resten... Sier skjelden mye. Men har et usedvanlig tydelig kroppsspråk - som ikke kan misforstås...
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. januar 2012 #8 Skrevet 17. januar 2012 Det er en god strategi. Jeg tør ikke klype jentene i rompa på byen, har sett flere som har blitt "bitchslappa". Men det med bacon var lurt. Er det ok å klype jenter i rumpa på byen? I mitt tilfelle, hvis du ønsker noen som helst kontakt bør du absolutt ikke klype meg i rompa. Da blir du med en gang stemplet som uinteressant for det meste Ellers har jeg aldri i mitt liv gått på byen for å finne en ONS, det kommer eventuelt etter å ha møtt noen man har ekstremt god kjemi med (men kanskje ikke så mye annet tilfelles) og tenner på.
Knirke Skrevet 17. januar 2012 #9 Skrevet 17. januar 2012 Spør om han er flink til å lage mat, og da spesielt frokost...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå