Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å reise til Brighton. Har hørt at det er en fin by, og spesielt bra for oss skeive. Er litt usikker på hvordan jeg skal komme meg dit. Jeg skal reise ut fra Gardermoen. Bør jeg ta fly fra Gardermoen til London, for så å reise videre fra London med fly, eller finnes andre og bedre alternativer?

Noen som har vært i Brighton før som har noen tips til hva man bør få med seg? Jeg har planlagt å reise ned dit i løpet av sommeren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brighton er kjent for å være Englands "gay capital", så kilden din er pålitelig :)

Har vært der en gang men kun for 1 natt, så jeg kan ikke anbefale type serverdigheter. Men Brighton Pier er jo ganske kjent. Ellers er det vel utelivet til Brighton som er noe å satse på.

Når det kommer til reiserute ville jeg tatt fly fra Gardermoen til London Gatwick (regner med det er Norwegian som er beste alternativet til Gatwick) og derfra ta toget, tror ikke det tar mer enn 2 timer. Sjekk ut www.nationalrail.co.uk for tider og alternativer!

Skrevet

Jeg ville satset på et lengre opphold i London og en avstikker på et par dager til Brighton. Men mulig at utelivet i Brighton er uslåelig? Vi prøvde ikke det.

Det er en fin strand, men det er ikke sandstrand, men store steiner som er underlaget. Dette gjør det vanskelig å bade- i allefall for oss som ikke var forberedt på dette, og ikke hadde med sko å gå ut i vannet med.

Men det var veldig kult på piren, moloen eller hva de kaller den. Tivoli, fine utskjæringer og boder der de selger sukkerspinn og snop (brighton rocks).

Da vi var der sist, tok vi tog fra London Victoria, og det tok under to timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...