Gå til innhold

Den feministiske massepsykose

waco

Anbefalte innlegg

Det har jeg skjønt hele tiden, har aldri følt meg personlig truffet av det du har skrevet om kvinner generelt. Og nå sier du faktisk samtidig at du VET at ikke ALLE kvinner er "slik og sånn". Hvorfor skriver du som du gjør da? ER det kun for å provosere fram svar fra kvinner du mener tilhører kategorien "slik og sånn"? Og hva er bakgrunnen din for å gjøre nettopp det? Bare lurer, jeg... Ikke for det, jeg morer meg, jeg. Bare det at hver gang du legger inn et innlegg jeg finner interessant i forhold til tema, så har du en tendens til å ødelegge for meg, i den forstand at temaet må vike for dine små "angrep" på folk som svarer deg på en måte du ikke liker. Det er da jeg tanker at Waco må modnes litt mer. Nå ble jeg personlig, ikke sant?? Det er vel her det skjærer seg mellom "oss"? Jeg har en tendens til å se folk som personer, ikke som kvinner/menn, helt bastant. Tror faktisk jeg har en fordel her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror egentlig ikke det. Du veit at gutter er mye flinkere til å skille sak fra følelseri slik som dere jenter. Dette er et debattforum og da kan man ikke være godvenner og bare jatte med slik dere helst skulle ønske. Det er viktig å diskutere temaer synes nå jeg. Men du tror vel det er mer interresant å fortelle meg hva som menes med god debatt-teknikk uten at du ser ut til å kunne beherske genrern selv.

Dersom du er uenig i en sak må du kunne drøfte uenigheten istedetfor å forklare motpartens såkalte svakheter, det beviser kun at du har sluppet opp for argumenter.

Jeg tror du vil forstå etterhvert....

*for håpe det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å aldri klare å starte en kul tråd? Merker man selv at man mangler iderikdom, eller er det noe man blir fortalt? Blir man ofte mobbet? Føler man at man kommer til kort? Er det mye morsommere å trakkasere kreative mennesker istedet for å bevise sin egen genialitet?

Kan man kalle kvinner fantasiløse? Er det deres skyld, eller har det bare blitt sånn? Hvem kan vi skylde på; oppvekstvilkår, miljø eller hormoner?

Er det umulig for damer å diskutere andre ting enn rynkekrem og sexleketøy, slik vi får inntrykk av på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er klar over at det er denslags provikasjoner som gjør at noen gutter bruker knytteneve, legger deg på rygg for å gi ditt eget ufordragelighet en oppstammmer.....

Kan du foklare meg hvor kreativiteten,fantasien og genialiteten din var rundt dette tidspunktet???

Det er ganske innlysende at den ikke var tilstedet akkurat da.

Merker man selv at man mangler iderikdom??........................etter å ha skrevet 816 innlegg som alle omhandler en eller annen form for trakassering av kvinner er konklusjonen min.................tydeligvis ikke alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å aldri klare å starte en kul tråd? Det at du putter inn en masse kule å hippe ord for å synliggjøre at du er flink i ord og språk gjør ikke en tråd kul.

Jeg er her hovedsakelig for å diskutere,ha det artig og være til hjelp.Ikke starte en hel haug med meningsløse tråder i håp om å provosere mest mulig.Det gjør heller ikke de "kule" trådene dine kule,kun patetiske.

Og til slutt............skal man ha evnen til å provosere skikkelig bør man vel lære seg å stave ordet provosere først??Eller var det provisere det het? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.....og det sier du som ble sur da jeg spøkefullt bemerket at det nusselige apekatt bildet kanskje lignet litt på deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj!!........Slutt å hakk på hverandre nå da!

Ja, du også Thea!

Hvorfor har ikke moderatorene tatt seg en tur innom her. Det har da vært tråder som var "penere" enn denne, og alikevel mo®derert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLE SUR!!!!!!!!!!! :o :o :o :o :lol::lol::lol::lol::lol:

Kjære deg Waco,jeg har da vel andre ting å ta meg til enn å bli snurt for kommentarer som det der. Jeg som tuller og fjaser rundt på KG til støtt og stadighet skjønte seriøsitetesgraden i den :D

Jeg svarte deg angående det bildet i enn annen tråd og bekreftet det du trodde.Den nusselige apekatten er meg det.Takk for komplimanget :wink:

Nei Waco,skal du få meg sur må du nok stille opp med noe annet enn den der :blunke:

På side 3 anklaget du Ani for å ha sluppet opp for gode argumenter,sitter vi i den fella selv nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til Nullet...........er da vel ingen som hakker på hverandre her??

Har sett en del innlegg som inneholder kjipere kommentarer og dauere argumenter enn i denne.

Så hårsåre er vi vel ikke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett på denne tråden som krangel foreløpig, men den ser etter hvert ut til å passe bedre på personlige meldinger. :wink:

Og Nullet, også moderatorer ha ferietid, og de som er igjen rekker ikke alltid over alt. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...