Serviett Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Etter masse leiting har jeg kommet frem til to alternative reiseruter hjem fra Barbados (Karibia): Alt. 1 Barbados - New York JFK (Direktefly, 5 t 30 min) Sove der en natt på flyplasshotell New York JFK - Bergen (Melloml. Island, 9 t 40 min) Totalpris pr. pers: 5400 Alt. 2 Barbados - London (Direktefly, 8 t) Sove der en natt på flyplasshotell London - Bergen (Direktefly, 2 t) Totalpris pr. pers: 7700 kr Hvilken av disse ville dere valgt? Vil gjerne spare de pengene, ettersom det faktisk er en del, og vi i utgangspunktet ikke har så altfor mye penger. Men kan også tenke meg det blir tungvindt med å komme inn i USA igjen (vi skal være i USA før karibia også), med tanke på visumkontroller osv.? Hva tenker dere? Håper noen tar seg tid til å svare
CathFoto Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Min far var i USA-Karibien-USA-Hjem i fjor, var null stress ift visum det.
Gjest gurimalla Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Når du har visum på plass er ikke en visumkontroll så ille. Det kan være nesten like mye stress og komme gjennom sikkerhetskontrollen på Heathrow. Det virker som om du reiser på budsjett, jeg hadde da valgt rute 1, siden reisen krever en overnatting uansett!
Serviett Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2012 Takk for svar! Tror vi går for New York-ruten da. Det som trekker mest ned der er at vi må mellomlande på Island. Men overlever nok det, med tanke på hvor mye vi sparer
Gjest gurimalla Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Det som trekker mest ned der er at vi må mellomlande på Island. Men overlever nok det, med tanke på hvor mye vi sparer Ikke noe problem med mellomlanding på Reykjavik, det er ikke en stressende flyplass med store avstander!
Brunhilde Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Det er jo mye penger å spare på New York alternativet, så jeg hadde nok gått for det, jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå