AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Jeg kommer utenbys fra, men vet at det er på Lambertseter jeg vil kjøpe leilighet, men kjenner ikke så godt til gateadressene. Noen som kan komme med noen anbefalninger og noen "styr unna" adresser på Lambertseter?
Wonders Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Plan og bygg kan hjelpe deg å finne ut om det er noe utbygging pågang i området, så du evt. slipper å bo på en byggeplass... Langbølgen er ikke ok. -Gina Krohgs vei er koselig, 3-4 etg blokker, peis
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Plan og bygg kan hjelpe deg å finne ut om det er noe utbygging pågang i området, så du evt. slipper å bo på en byggeplass... Langbølgen er ikke ok. -Gina Krohgs vei er koselig, 3-4 etg blokker, peis Hva er galt med langbølgen? Og hva er det med disse navnene langbølgen, microbølgen, osv ...
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Jeg er oppvokst på Lambertseter og synes ikke det er noen styr unna adresser der. Lambertseter er fint og koselig uansett hvor du bor der.
Gjesten Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Plan og bygg kan hjelpe deg å finne ut om det er noe utbygging pågang i området, så du evt. slipper å bo på en byggeplass... Langbølgen er ikke ok. -Gina Krohgs vei er koselig, 3-4 etg blokker, peis Hvorfor er ikke Langbølgen ok?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Jeg er oppvokst på Lambertseter og synes ikke det er noen styr unna adresser der. Lambertseter er fint og koselig uansett hvor du bor der. Kult! Jeg er og oppvokst der 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #7 Skrevet 20. januar 2012 Hvorfor er ikke Langbølgen ok? Traffikert vei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå