AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Våkna i dag og det lukter FISK av meg. Hadde sex i går kveld. Er sikker på at det må være bakteriell vaginose, men har ikke hatt det før. Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Bør jeg dra til legen i dag og få medisin, eller er dette noe som kan forsvinne av seg selv raskt? Skal nemlig på jobbintervju i morgen, og da kan jeg ikke sitte der og lukte.. Kan de hjelpe å bruke en tampong? eller vil lukten være der uansett?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Dro ikke til legen. Det lukter ikke så mye som når jeg våkna, men er redd det kan komme tilbake? Da må jeg avlyse intervjuet i morgen i så fall. Noen som vet om BV forsvinner fort?
Gjest Nanne70 Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Det forsvinner ikke av seg selv. Enkleste måten å bli kvitt det på er å dra til legen og få antibiotika. Er ikke sikkert du trenger GU heller.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Våkna i dag og det lukter FISK av meg. Hadde sex i går kveld. Er sikker på at det må være bakteriell vaginose, men har ikke hatt det før. Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Bør jeg dra til legen i dag og få medisin, eller er dette noe som kan forsvinne av seg selv raskt? Skal nemlig på jobbintervju i morgen, og da kan jeg ikke sitte der og lukte.. Kan de hjelpe å bruke en tampong? eller vil lukten være der uansett? Si fra hva du gjør, tror jeg og har sånn.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Du må til lege ja. Men du kan fint gå på jobbintervju fordi. Vask deg godt og bruk truseinnlegg. Grunnen til at du kjenner lukten så godt i dag er fordi du hadde sex i går. Det vil ikke lukte like stramt i kveld/morgen.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Det lukter ikke noe akkurat nå, men er kjemperedd for at hvis jeg drar på jobbintervjuet i morgen så begynner det plutselig å lukte, hvis det kan komme tilbake.. Det tar seg jo ikke akkurat bra ut! Aner ikke hva jeg skal gjøre. Kan dra til legen i morgen tidlig hvis det lukter da, men det blir vel ikke noe jobbintervju da..
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #7 Skrevet 17. januar 2012 Si fra hva du gjør, tror jeg og har sånn. Gå til lege
qwer Skrevet 17. januar 2012 #8 Skrevet 17. januar 2012 Bakteriell vaginose går som regel over uten behandling. Dersom legen oppdager dette hos en kvinne med små plager, eller uten plager, anbefales ikke behandling. Det vil si at man avventer at kroppens eget immunforsvar skal helbrede tilstanden Utskrift fra nhi.no
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #9 Skrevet 17. januar 2012 Du må til lege ja. Men du kan fint gå på jobbintervju fordi. Vask deg godt og bruk truseinnlegg. Grunnen til at du kjenner lukten så godt i dag er fordi du hadde sex i går. Det vil ikke lukte like stramt i kveld/morgen. Vet ikke om jeg vil/tør det altså.. TS
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #10 Skrevet 17. januar 2012 Det lukter ikke noe akkurat nå, men er kjemperedd for at hvis jeg drar på jobbintervjuet i morgen så begynner det plutselig å lukte, hvis det kan komme tilbake.. Det tar seg jo ikke akkurat bra ut! Aner ikke hva jeg skal gjøre. Kan dra til legen i morgen tidlig hvis det lukter da, men det blir vel ikke noe jobbintervju da.. Det går helt fint. Om du har så angst kan du jo forsøke å sette inn en tampong slik at utfloden ikke får komme ut under intervjuet. Men det er kun en nødløsning. Man skal aldri bruke tampong om man ikke har mensen og det er viktig at du tar den ut like etter intervjuet. Men du må gå til lege.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #11 Skrevet 17. januar 2012 Dette lukter som ffffff. Også om du vasker deg skikkelig. Mitt råd er å gå på apoteket og kjøpe noe som heter Multi-Gyn. Det virker og er reseptfritt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #12 Skrevet 17. januar 2012 Hvis det lukter i morgen tidlig drar jeg til legen. Og da avlyser jeg jobbintervjuet og, tror jeg. Det går sikkert greit, selv om jeg gjerne ville bli fort ferdig med det intervjuet siden jeg gruer meg til det. TS
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #13 Skrevet 19. januar 2012 Det har ikke lukta noe mer siden den dagen jeg fikk det, så jeg gadd ikke å dra til legen. Men jeg kom på at jeg klødde i noen dager før jeg fikk den fiskelukten en dag. Ikke i selve kjønnsleppene, men på venusberget. Og det klør fortsatt, ser ut som jeg har et utslett der nesten. Kan det være et BV-symptom?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå