AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 I 2006 var jeg i London og spiste en av de beste baguettene jeg har spist i mitt liv. Det var med kylling og mangobiter, har senere prøvd å finne ut av hva slags krydder det var på den men har ikke klart det. Noen som har ideer? Utenom Karri (det har jeg prøvd allerede, i flere variasjoner) Kjøpte den i food courten på Harrods!
Frk. Belle Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Kylling, mango og fersk koriander er en veldig god kombo. Kan det ha vært det? Eller så gir røkt paprika mye og god smak (og er noe som ikker er så vanlig her hjemme). Curry har du prøvd men hva med garma masala? Eller allehånde? Vet at sistnevnte brukes mye i amerikanske BBQ-sauser..
EnsomKanin Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Det kan ha vært spisskummen (cumin elller geera) som er ofte brukt i indisk matlaging.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Hvis fargen var litt rødlig så tipper jeg på et tandoorikrydder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå