Gå til innhold

Hva syntes du om skjegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg begynne å spare eller må jeg fortsette å barbere med annhver dag? :skratte:

Skrevet

Fortsett å barbere, du. :)

Skrevet (endret)

Skal jeg begynne å spare eller må jeg fortsette å barbere med annhver dag? :skratte:

Skjegget kan vel til en viss grad aksepteres, kroppshåret derimot må utgå!

Vi bruker ikke pels lenger i 2012 :fnise:

Endret av NullHull
Skrevet

Skjegget kan vel til en viss grad aksepteres, kroppshåret derimot må utgå!

Vi bruker ikke pels lenger i 2012 :fnise:

Haha, du må se på slutten av videoen. Der er han mer moteriktig, på en måte ;p

Skrevet

Haha, morsom den øverste. Han ble jo kjempefin på slutten :fnise:

skjegg kan være både bra og dårlig det. Kjæresten min har litt skjegg, men det gjør han bare kjekkere syns jeg. Eneste er at det stikker litt :P

Men for noen år siden ble jeg kjent med en fyr, han hadde helskjegg og så veldig kjekke og barsk ut. Hadde bra klesstil og dro bra med damer osv. Noen måneder etter at jeg ble kjent med han så bestemte han seg plutselig for å ta skjegget, og da skjønte jeg jo hvorfor han hadde skjegg; han hadde jo ikke hake og var ikke så veldig kjekke lenger :P

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes skjegg er veldig sexy. Ikke mye av det, men sånn akkurat passe, slik at det kler mannen som har det. Nam!

• Liker 4
Skrevet

Haha, du må se på slutten av videoen. Der er han mer moteriktig, på en måte ;p

Joda, jeg så slutt-resultatet også. Men pels er pels, uansett hvor mye den har blitt stæsja med :fnise: .

Likte forøvrig også den innovative utformingen av skjegget der på slutten :jepp: .

Skrevet

Skjegg er en motesak. For ca 10 år siden skulle alle menn være glattbarberte og metroseksuelle alla David Beckham. Så snudde pendelen og idag skal alle være tømmerhoggere. Mon tro hva som blir moten om ti år?

Skrevet

Bare barber deg du c",)

Skrevet

Så lenge det er velpleid, klippet og rent er det ok for meg.

Det skal ikke se ut som kroppshår som har vokst for mye.

Han vokser ikke rygg, overarmer eller i bringa. DET er verre... Blir jo som et teppe...

Stygg! : http://www.nypost.com/rw/nypost/2010/01/12/entertainment/photos_stories/cropped/beard--300x300.jpg

Fint og velpleid; http://content.artofmanliness.com/uploads/2008/11/beards_org005.jpg

• Liker 1
Gjest Nenya82
Skrevet

Fint på de som kler det syns jeg logisk nok ;)

Har ikke noe imot det jeg.Bart derimot og pels på kroppen er en no go her :fnise:

Skrevet

Kommer jo helt an på ansiktet. Kjæresten min har skjegg og han kler det kjempegodt så jeg digger det på han. Men foretrekker 3-dagers skjegg enn helt barbert på de som kler skjegg litt mindre.

Skrevet

Skjegg er kjempe sexy! Men må selvfølgelig være velpleid! Har alltid elsket Johnny Depps skjegg, men også skjegg som dekker litt mer av ansiktet kan se veldig bra ut! Det viktigste er at det trimmes, slik at du ikke plutselig ender opp med "nisseskjegg"! ;)

• Liker 1
Skrevet

Nisserasist! Nissoman!

Skrevet

Hehe, beklager dersom noen føler seg støtet av at jeg bruker nisse som eksempel! Ville bare ikke henge ut noen med bruk av bilde! ;)

Det jeg vil fram til er selvfølgelig at skjegget bare vokser og vokser, til man til slutt nesten ikke ser ansiktet til personen! ;)

Skrevet (endret)

Velpleid er pent og bra.

Tre-dagers kan være hot, men stort sett kun på de med mørk hårvekst. Lys hårvekst og flere-dagers stubb har en tendens til å bare se sjusket ut.

Ellers er skjegg bra dersom velpleid, synes jeg, men ikke når det tydelig er en person som sliter med skjeggveksten. Og jeg synes ikke skjegg er kult med glatt overleppe, det blir litt for Ibsen.

...også synes jeg ikke bart er så kult. Det krever en viss type mann for at bart ikke skal se kun og blott blodharry ut i mine øyne.

Endret av Tirkes
Skrevet

Elsker skjegg! Kjæresten hadde en periode amish-skjegg (ja det gikk ned til skuldrene), og jeg elsket det! Nå har han ca 4-5 cm på hakeområdet; megasexy :yvonne: Bart derimot, det er ikke fint!

• Liker 1
Skrevet

Bart derimot, det er ikke fint!

Trønderrasisme? :fnise:

Skrevet

Litt skjegg på menn er kjempe hot. Typen har selv det. :rodmer:

Gjest Glenfarclas
Skrevet

Skjegg er supert, men det må være velpleid. Det å lage "en greie" av å ha skjegg (som tannpirkerfyren) er forresten bare teit, fyren må stå for det som en del av sin vanlige stil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...