Gjest Eurodice Skrevet 2. februar 2012 #161 Del Skrevet 2. februar 2012 ! Ikke mens man er gravid, men for eksempel ved PMS og uvelhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 2. februar 2012 #162 Del Skrevet 2. februar 2012 Ee, jeg føler meg temmelig uvel, hvor er flaska? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #163 Del Skrevet 2. februar 2012 For et drøyt år siden var jeg i Røros på 50-årsfest. Etter middagen kom himerten på bordet og jeg fikk en grundig innføring i at jeg ikke var mye til mann siden jeg ikke drakk karsk. *Stryker ut Rorøs og Trøndelag by night* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #164 Del Skrevet 2. februar 2012 Ikke mens man er gravid, men for eksempel ved PMS og uvelhet. :mangler sånn puster lettet ut smaili: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #165 Del Skrevet 2. februar 2012 Ee, jeg føler meg temmelig uvel, hvor er flaska? :gjeiper: Sånn går det når du sutter på luten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. februar 2012 #166 Del Skrevet 2. februar 2012 :mangler sånn puster lettet ut smaili: Det er vel ingen fare for at du skal bli gravid vel? Jeg vil anta at det er morsommere å være "gravør" . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. februar 2012 #167 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg tror det er like morsomt om man er gravør og blir gravert men det er resten som kanskje ikke er like morsomt for den graverte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. februar 2012 #168 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Jeg tror det er like morsomt om man er gravør og blir gravert men det er resten som kanskje ikke er like morsomt for den graverte. Du har skjønt det du. Dere menn er jammen heldige som får være med på leken og slipper å tåle steken . Endret 2. februar 2012 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #169 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg tror det er like morsomt om man er gravør og blir gravert men det er resten som kanskje ikke er like morsomt for den graverte. Gravering er dritmorsomt. Resten er gravalvor. Om man ikke tyr til gravøl, da blir lystigere igjen. Spesielt om gravøllet tar bort det grøvste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utoginn Skrevet 3. februar 2012 #170 Del Skrevet 3. februar 2012 a ha ha, morsomt, ja dritmorsomt med gravering henger på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #171 Del Skrevet 5. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. februar 2012 #172 Del Skrevet 5. februar 2012 Du har en egen evne til å få meg til å spore av, sender sjarmebølger gjennom eteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #173 Del Skrevet 5. februar 2012 Du har en egen evne til å få meg til å spore av, sender sjarmebølger gjennom eteren I cant help myself! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. februar 2012 #174 Del Skrevet 5. februar 2012 I cant help myself! Det er ikke så greit . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #175 Del Skrevet 5. februar 2012 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. februar 2012 #176 Del Skrevet 5. februar 2012 Nei. Skal vi legge oss og sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 5. februar 2012 #177 Del Skrevet 5. februar 2012 Så søte dere er Lute and Bella, sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G! Jeg synes dere burde få ut fingeren og sjekke om kjemien er like god IRL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 5. februar 2012 #178 Del Skrevet 5. februar 2012 Det kunne blijo riktig så søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2012 #179 Del Skrevet 5. februar 2012 Hmm...her skjer det jammen meg saker og ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #180 Del Skrevet 5. februar 2012 Syns dere går litt fort fram her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå