Gjest padawan Skrevet 2. februar 2012 #141 Del Skrevet 2. februar 2012 :gjeipe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. februar 2012 #142 Del Skrevet 2. februar 2012 :gjeipe: Nå er det langt på natt, så "I think I'll retire". Takk for praten og god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #143 Del Skrevet 2. februar 2012 Artig "dagbok". Moddene bestemmer seg for å adde flere sider, siden folk lager kvalm i feil tråd. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. februar 2012 #144 Del Skrevet 2. februar 2012 Artig "dagbok". Moddene bestemmer seg for å adde flere sider, siden folk lager kvalm i feil tråd. :gjeiper: Det er viktig at vi fjaser i de riktige trådene, må du skjønne . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #145 Del Skrevet 2. februar 2012 Kanskje jeg skal inngå en avtale med moddene om fjaseimport? Jeg kunne for eksempel få eneretten til alt fjaset fra Vampen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. februar 2012 #146 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Kanskje jeg skal inngå en avtale med moddene om fjaseimport? Jeg kunne for eksempel få eneretten til alt fjaset fra Vampen? Det synes jeg du skal gjøre . Endret 2. februar 2012 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #147 Del Skrevet 2. februar 2012 Ok, jeg må bare lufte ideen med Vampen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. februar 2012 #148 Del Skrevet 2. februar 2012 Ok, jeg må bare lufte ideen med Vampen først. Du må sikkert forhandle med henne om betingelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #149 Del Skrevet 2. februar 2012 Som gjort så sagt. Neste trinn er å overbevise moddene om å flytte over fjaset til Vampen, til hit. Kan bli litt utfordrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. februar 2012 #150 Del Skrevet 2. februar 2012 Litt Fernet så ordner det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #151 Del Skrevet 2. februar 2012 Hva er Fernet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. februar 2012 #152 Del Skrevet 2. februar 2012 Italiensk urtebrennevin. Du finner den innerst i Jägermeister-gaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 2. februar 2012 #153 Del Skrevet 2. februar 2012 Kan informere at moddegjengen er immun mot utenlandsk sprit og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #154 Del Skrevet 2. februar 2012 Sprit? Jeg er gammel nok til å drikke det, men holder meg nok mest til øl. Er dårlig kompatibel med brennevin. Kult navn, forresten, noen har fjernet J'en i fjernet. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. februar 2012 #155 Del Skrevet 2. februar 2012 Kan informere at moddegjengen er immun mot utenlandsk sprit og slikt. Skikkelig norsk HB kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #156 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Kan informere at moddegjengen er immun mot utenlandsk sprit og slikt. Her må det sterkere lut til! :gjeiper: Edit: Hva med lut? Endret 2. februar 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. februar 2012 #157 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Sprit? Jeg er gammel nok til å drikke det, men holder meg nok mest til øl. Er dårlig kompatibel med brennevin. Kult navn, forresten, noen har fjernet J'en i fjernet. :gjeiper: Fernet Branca og Jägermeister er ypperlig som medisin hvis du har vondt i magen, oppblåst og sånn. Kan godt hende det virker på kvinneplager også . Endret 2. februar 2012 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 2. februar 2012 #158 Del Skrevet 2. februar 2012 Skikkelig norsk HB kanskje? Njæhh, ikke helt dét.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #159 Del Skrevet 2. februar 2012 Det er ypperlig som medisin hvis du har vondt i magen, oppblåst og sånn. Kan godt hende det virker på kvinneplager også . ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. februar 2012 #160 Del Skrevet 2. februar 2012 For et drøyt år siden var jeg i Røros på 50-årsfest. Etter middagen kom himerten på bordet og jeg fikk en grundig innføring i at jeg ikke var mye til mann siden jeg ikke drakk karsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå