AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Jeg har en del arr på kroppen, og lurer på hvor mye de blekner med tiden? Kommer det an på hvor dypt såret har vært, eller vil stripsing/sying gjøre at de blir penere? Jeg har noen småarr etter overfladiske sår som har bleknet veldig (de kom for ca 1 år siden), vil disse forsvinne helt med tiden siden de har blitt så mye mindre synlige med tiden? Det gjør meg egentlig ingenting å ha arrene mine, men jeg er jo litt nysgjerrig på hvordan de vil ende opp med å se ut etter en stund.
Nadia A Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Det spørs jo som du sier på dybden, og hvilken type sår det har vært Jeg har alltid vært veldig uheldig, slått meg, skjært meg, brent meg og lignende.. Men alle de overfladiske sårene og brannsår blekner og forsvinner på noen år . Det har ihvertfall mine gjort Jeg har derimot aldri hatt behov for å stripse eller sy, så der kann jeg ikke komme med noen tips..
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Spørs mest av alt hvor dype og brede de er, små arr i huden som bare er 1-2 mm brede og ikke har vert så dype fra starten av. Eller brannskader i ytterhuden (fra å ha satt rompa på en 300 grader varm ovn når du var liten) blir borte etter hvert Mens dypere arr der huden og fettlaget under er blitt revet opp skikkelig ikke nødvendigvis blir borte i løpet av livet i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå