AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Jeg og min kjæreste har vert sammen i 3,5 år. Vi har et bra sexliv, men jeg er vel på den litt mer utforskende og kinky siden. Jeg har sagt til hun at jeg hadde likt å sett henne med en annen mann med stor kuk. (spesielt en mørk mann). Hun sier at hun liker ideen, men ikke er klar for det enda. Kuken min er 13 cm lang og liker å å se på henn med den 20 cm store og mørke dildoen hennes:-) Tror dere at førrholdet vårt vl bli ødelagt vist vi begynner slik? Tenkte dere var det rette å spørre
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Eh... Enda en runketråd? Kanskje du heller bør spørre henne om hun har lyst...? Ut i fra hva du sier her, virker det nemlig ikke slik. Så hva du lar henne "få lov" til er i så måte strengt talt irrelevant. 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Eh... Enda en runketråd? Kanskje du heller bør spørre henne om hun har lyst...? Ut i fra hva du sier her, virker det nemlig ikke slik. Så hva du lar henne "få lov" til er i så måte strengt talt irrelevant. runketråd? hun sier hun liker ideen:-)
Gjest "gjest" Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Ha sex med en annen mann og fortell oss alt om det etterpå. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 hei! jeg og min forlovede har holdt på slik lenge. hun er sammen med andre menn. noen ganger ser jeg på, eller er med. det er ikke noe i veien med det! skjønner ikke reaksjonen til folk her? dette er vel en sex forun?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Jeg liker at kjæresten nyter seksuelt og ønsker ikke å avgrense hennes nytelse til kun å være med meg selv. Dersom hun tenner på en annen mann og vil ha pikken hans, synes jeg det er meningsløst at hun skal forsake det. Jeg ønsker henne alt mulig godt, også dette.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #8 Skrevet 13. februar 2012 la henne få ha det litt gøy;-) kjør på;-)
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #9 Skrevet 13. februar 2012 Lurer på hvor mange av svarene i denne tråden som ble laget av samme person...
Gjest Lykkeliky Skrevet 13. februar 2012 #10 Skrevet 13. februar 2012 Hver sin lyst. Jeg ville ikke hatt en mann som hadde likt at jeg hadde sex med en annen. Er liksom ikke noe særlig klasse over det der.... But thats just me.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå