Gå til innhold

Brystkreft

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har over noen mnd hatt en liten kul rett under huden på høyre overarm (innsiden). Den er hard, men likevel myk. Den sitter fast.

Den siste mnd har den flyttet seg til under armen og siden i går har den blitt større. Og øm. Er også litt rød rundt den.

Har lite lyst å dra til lege fordi jeg er redd hva svaret kan være! :tristbla:

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen!

Skrevet

Gå til legen med en gang!

Skrevet

Det er akkurat det! Jeg vil ikke, tør ikke :tristbla: rett og slett!

Har ikke sagt det til noen (selv ikke samboeren min). Jeg syns det er helt forferdelig!

Er ikke mer enn 23 år.

Også prøver jeg å roe meg ned ved å tenke at det er helt ufarlig.

Skrevet

Du finner aldri svaret på det du lurer på her ved å spørre på KG, gå til legen og finn ut av det om du er bekymret. Jo lengre tid det tar, jo verre kan det bli. Det kan være noe ille, det kan være noe helt ufarlig.

• Liker 1
Skrevet

Det kan være kreft, men det kan også være noe helt ufarlig. F.eks en fettklump. Jeg har det i halsen :)

Skrevet (endret)

Det blir definitivt ikke mindre farlig av at du overser det, såpass er helt sikkert. Hvorfor er det mindre skummelt å risikere livet på å leve i uvitenhet, enn å øke sjansene for at alt går bra ved å finne ut hva det er?

Du blir jo ikke mindre død av å dø av noe du ikke visste om du hadde. Og aller minst for den stakkars samboeren din som etterpå må leve med at du ikke gjorde en dritt for å få bli hos ham.

Jada, det er worst case scenario, men fullstendig relevant.

Endret av Moscato
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...