Gå til innhold

Hvordan reagerte du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Fikk for en stund siden diagnosen fibromyalgi/ME! I begynnelsen gikk det veldig greit, tok det ikke så tungt, det er jo ingen "farlig" diagnose, kommer jo ikke til å dø eller noe sånt tenkte jeg. Nå går det derimot litt verre. Begynner å innse at jeg kommer til å være syk resten av livet, i en alder av nettopp fylte 22år!

Så jeg lurte rett og slett på hvordan DU reagerte da du fikk en diagnose på dette eller en av delene? Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har til gode å møte noen som faktisk tror at fibromyalgi ekstisterer som noe annet enn "diffuse smerter forårsaket av for mye tankevirksomhet". Og som ikke gjør en foraktfull grimase når ordet blir nevnt.

Så jeg har det ikke! Punkt slut.

Skrevet

Hei! Fikk for en stund siden diagnosen fibromyalgi/ME! I begynnelsen gikk det veldig greit, tok det ikke så tungt, det er jo ingen "farlig" diagnose, kommer jo ikke til å dø eller noe sånt tenkte jeg. Nå går det derimot litt verre. Begynner å innse at jeg kommer til å være syk resten av livet, i en alder av nettopp fylte 22år!

Så jeg lurte rett og slett på hvordan DU reagerte da du fikk en diagnose på dette eller en av delene? Tips?

Det er nå ca tre fire år siden jeg fikk samme diagnose som deg, tenkte det samme som deg i starten. Tok det veldig lett. Er ikke så lett nå, tenker hver dag at jeg ikke orker dette resten av livet. Smertene har økt og økt med årene og er nesten uutholdelige til tider. 70 % av uken er jeg helt ødelagt.

:klemmer: Vet hvordan du har det.

Skrevet

Å leve med en slik kronisk sykdom e jaggu ikke lett, selv

har eg psoriasis artritt og det er et smertehelvete uten like.. De dagene jeg våkner UTEN store smerter er gode, men jammen kan de også være rare :) Jeg føler med deg :} Er selv 46!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...