Gå til innhold

Jeans på ginatricot


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :) jeg vurderer å bestille en skinny jeans på gina tricot. Jeg er veldig tynn, så sliter med å finne helt stramme bukser, og som er fin på rumpa. Er det da noen av dere som vet noe om hvordan jeansene er på ?

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring med de buksene, er at de er veldig elastiske i stoffet, og blir "slappe" ganske fort. I tillegg er stoffet ganske tynt, og etter en del vask har jeg faktisk opplevd at de har røket i skrittet, fordi de har blitt slitt av "gnissing" og bruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ganske tynn, men har hatt suksess med noen av buksene på Gina. Jeg ville dog aldri bestilt bukser derfra uten å prøve de først, da jeg har opplevd at det er veldig stor forskjell i størrelsene på de forskjellige modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

De på Cubus er bedre. Men anbefaler deg heller å investere i en levis curve ID. De er laget for både de som er veldig frodige, og de som er som deg, ganske tynne og rette i fasongen. De koster nok en tusing og litt over, men er verdt det og varer lenge.

Men skal du kjøpe på gina tricot eller cubus bør du kjøpe de i en størrelse mindre enn vanlig, for de utvider seg ganske fort og blir slappe og stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, takk! da skal jeg ikke bestille der. Men vet dere om noen andre nettsider som har brae skinny jeans til en grei pris? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor tynn du er, men jeg bruker enten 24" eller 25" i jeans, og har nettopp funnet meg det perfekte paret fra Dr. Denim i modellen Kissy. Fås blant annet på Carlings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke satset på å bestille uten å prøve på gina. Sliter med å finne bukser som er små nok selv :P Bikbok har forresten veldig små størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...