jordbær Skrevet 2. januar 2004 #21 Skrevet 2. januar 2004 Har fortsatt ikke møtt noen som liker de lilla jeg :o De har pen farge da..
Arwen Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #22 Skrevet 2. januar 2004 De har pen farge da.. Kanskje det er derfor de er der
Ingeborg Skrevet 2. januar 2004 #23 Skrevet 2. januar 2004 Jeg liker de lilla! Så dere kan sende alle sammen til meg, jenter... :nam:
xeyes Skrevet 2. januar 2004 #24 Skrevet 2. januar 2004 Har du sjekket i den lille matbutikken vrundt hjørnet fra Burger King ved Saga? De har mngder av importert amerikansk mat og snacks' date=' eks potetgull med salt 'n vinegar.[/quote'] Vet du om de har LAY'S der?? Vanlig salt?
Gjest Poirot Skrevet 2. januar 2004 #25 Skrevet 2. januar 2004 Vet du om de har LAY'S der?? Vanlig salt? Vet ikke, har ikke vært inni den. Men de selger Cherry Coke, Dr Pepper, mye rart amerikansk pålegg på glass osv. Er nok verdt et besøk!
maiaa Skrevet 3. januar 2004 #27 Skrevet 3. januar 2004 Jeg synes nesten at de lilla er best, jeg! De og de røde og grønne og gule og oransje... hmm... det var visst alle det!!!
Tusseline Skrevet 11. august 2004 #28 Skrevet 11. august 2004 Henter denne tråden opp igjen, jeg. Noen som vet om Skittles er å finne i Stavanger-området?? *desperat*
Grooo Skrevet 11. august 2004 #29 Skrevet 11. august 2004 Jeg liker de lilla! Så dere kan sende alle sammen til meg, jenter... :nam: Tar du i mot de andre fargene også? Jeg spiser ikke slike ekkle ting...
Gjest 1111 Skrevet 11. august 2004 #31 Skrevet 11. august 2004 Jeg liker de lilla! send de sør-over dere :D Men seriøst... vet de har de på "deli de luca", men det er jo en kjede som bare er i oslo.. Har ikke sett de i kristiansand Får handle et par kilo når jeg skal til USA neste år
Hilde Skrevet 11. august 2004 #32 Skrevet 11. august 2004 Vet ikke om stavanger, men skittles fås i alle fall kjøpt i alle deli de luca i oslo, + den amerikanske butikken poirot nevnte.
Gjest ææsj Skrevet 12. august 2004 #33 Skrevet 12. august 2004 uhææ - skjønner ikke at dere klarer å spise dem!! Etter ti stk er jeg hyperaktivt nervevrak resten av kvelden, så mye sukker og annet muffins de stapper inni. Da heller halvannen liter cola på styrten. Eller noe helt annet, nesten sunt noe.
Gjest 1111 Skrevet 12. august 2004 #34 Skrevet 12. august 2004 uhææ - skjønner ikke at dere klarer å spise dem!! Etter ti stk er jeg hyperaktivt nervevrak resten av kvelden, så mye sukker og annet muffins de stapper inni. Da heller halvannen liter cola på styrten. Eller noe helt annet, nesten sunt noe. Ingen som sitter og hevder at Skittles er så forferdelig sunt da. men godt - det er det
*Emma* Skrevet 13. august 2004 #35 Skrevet 13. august 2004 De lilla som man kjøper i USA er gode for de smaker grape. De lilla som er i hvis man kjøper dem feks på taxfree på danskebåten eller flyplasser i Europa er ekle for de smaker solbær.....juck! Som noen andre sa har de dem på Deli De Luca sammen med noe annet jummy: Hersheys Coockies and Cream sjokolade...nam!! De har den ikke på Vika Mat men der har de mye annet godt. Feks BigRed tyggis!
Suzy Skrevet 13. august 2004 #36 Skrevet 13. august 2004 De har den ikke på Vika Mat men der har de mye annet godt. Feks BigRed tyggis! Åh... elsker Big red tyggis!! Men pleier å få sår på tunga av den for den er så sterk... Nå fikk jeg lyst på Twinkies også... :-?
Amber Skrevet 13. august 2004 #37 Skrevet 13. august 2004 Ååå twinkies og Yankee Doodles.... Har de det på Vika mat også?
Kelsey Skrevet 13. august 2004 #38 Skrevet 13. august 2004 Sitter å tygger på Skittles tyggegummi nå. Det smaker bare vanlig frukttyggegummi da, så ikke noe å juble over.
*Emma* Skrevet 13. august 2004 #39 Skrevet 13. august 2004 Sitter å tygger på Skittles tyggegummi nå. Det smaker bare vanlig frukttyggegummi da' date=' så ikke noe å juble over.[/quote'] Tyggegummi? Skittels er jo ikke tyggegummi?! Eller finnes det også? De skittles jeg har snakket om er ihvertfall ikke tyggis.....men mykt godteri som tygges et par ganger før de svenges....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå