Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre aldri sett de i Norge :( Passer på å kjøpe når jeg er på tur eller be om en pose eller to hvis venner skal på ferie...

Skrevet

Ja, hamstrer jo hver gang vi er ute å reiser, men nå er det så lenge siden sist, og skal ikke reise noe før 27. september :-?

Skrevet

Hamstrer også massssssse av disse når vi er i utlandet...Har et koge bra bilde av meg på Mauritius,hvor jeg har klart og helle en STOR boks utover hele gulvet.......Det var triste greier det :cry: ,men heldigvis...:hjerte: kjøpte ny til meg. :ler:

Lilletrollet

Skrevet

Jeg har mange pakker *gumle* Kjøpte med endel når jeg var i usa.

De har jo dem rett over grensen da.. :D

Skrevet

Har de i sverige? :o har sett etter det, men aldri funnet?

Skrevet

Jupp, husker jeg kjøpte noen rør med rød skittles. Det var på den godisbutikken som ligger forbi sportshuset. (der hvor man selger brus og tobakk.) Inn der er det masse godis.

(tenker ikke på den som ligger ved maxImat, men det kan jo hende de har det der og)

Skrevet

Du får kjøpt skittles på oslo city. De finnes i en butikk/kiosk i nederste etasje. Gå rett fram når du kommer ned rulletrappa.

Skrevet

Lurer på om man ikke får kjøpt Skittles på Toys'r us også...synes å huske at jeg har sett de der.

Clea

Gjest Anonymous
Skrevet

Skittles på toys'rus, seriøst? Da må jeg jo ile dit så fort butikkene åpner!

Gjest Poirot
Skrevet

Har du sjekket i den lille matbutikken vrundt hjørnet fra Burger King ved Saga? De har mngder av importert amerikansk mat og snacks, eks potetgull med salt 'n vinegar.

Skrevet

Oslo City? da skal jeg dit på mandag etter jobb ja. :D Nå ble jeg superglad!

Skrevet
Har du sjekket i den lille matbutikken vrundt hjørnet fra Burger King ved Saga? De har mngder av importert amerikansk mat og snacks' date=' eks potetgull med salt 'n vinegar.[/quote']

Nei, der har jeg heller ikke vært. Nå har jeg mange steder å sjekke! :D

Gjest Poirot
Skrevet

Den heter Vika mat eller noe sånt, og ligger ved siden av et lite bakri. Som sagt, rett rundt hjørnet fra Burger King Saga.

Skrevet

TAKKER for tipsen. Iler avgårde så fort butikkene åpner igjen!!

Lilletrollet

Skrevet

Åh!

De er jo geniale...bortsett fra de lilla.. :P

Skrevet

Har fortsatt ikke møtt noen som liker de lilla jeg :o

Skrevet

De har i alle fall på Gottebiten på Svinesund!

Gjest gjest1
Skrevet

I all min uvitenhet. Hva er skittles,har tydligvis gått glipp av noe.

Gå innom på Toys`R`us på veien hjem-

Skrevet

Godteri.. la ut link tidligere, men kan jo gjøre det igjen :D : www.skittles.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...