Gå til innhold

P-ring, sitter den for lavt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som bruker/har brukt p-ring: Hvor i skjeden sitter den på dere?

Jeg har nå hatt min første p-ring i i drøyt en uke og foreløpig går alt bra. Men jeg føler at den sitter veldig langt nede, så jeg lurer på om dette er normalt.

Når jeg setter den på plass skyver jeg den så langt inn og bak som jeg rekker med en finger, men etter kort tid har den sklidd ned og sitter bare max 2 cm innenfor skjedeåpningen. Er nesten redd for at den skal falle ut.

I tillegg kan jeg jo spørre om noen andre har opplevd uvanlig mye (hvit) utflod knyttet til bruk av p-ring?

Alle erfaringer mottas med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Den sitter der den skal den :)

Kroppen putter den der det passer, så det er jo litt forskjellig fra person til person.

Og den kommer ikke til å falle ut! Kjenn på hvordan den lager en sirkel, den innerste delen av sirkelen er ganske langt bak i skjeden..

Og ja, jeg hadde mye hvit utflod på selve ringen - men det kom bare ut hvis jeg tok ringen ut.

• Liker 2
Skrevet

Da jeg brukte Nuvaring ville den slett ikke sitte der den skulle. Skjeden min støtte den ut av seg selv. Den bidro også til soppinfeksjon, noe jeg ikke har vært plaget av tidligere. Sluttet etter 3 mnd, ikke noe for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...