Gjest Bjørk Skrevet 30. desember 2003 #1 Skrevet 30. desember 2003 Jeg og min datter skal være alene på nyttårsaften, siden mannen min er bortreis på jobb. Hun har ytret ønske om raclett på nyttårsaften, men hva skal jeg ha på den når det bare blir oss to ?????? Har ikke lyst til å sitte igjen med masse rester heller, sånne små minipølser har hun sagt men vi må jo ha noe annet også. Er det noen som har noen forslag til meg som ikke blir så altfor dyrt???????
Gjest Poirot Skrevet 30. desember 2003 #2 Skrevet 30. desember 2003 Vi pleier å kutte opp en røkt kjøttpølse, og ha ulike grønnsaker og ost. Også godt med kyllingfilet i biter.
Gjest Brunhilde Skrevet 30. desember 2003 #3 Skrevet 30. desember 2003 I Sveits ble jeg servert raclette med sølvløk, sterke sylteagurker, kokte poteter (så klart!) og forskjellig røket kjøtt... Når dere bare er to er det bare å ta litt mindre av de forskjellige tingene, er det ikke?
Lilletrollet Skrevet 30. desember 2003 #4 Skrevet 30. desember 2003 Pleier å bruke kyllingfileer jeg. Så det er jo bare å ta litt mindre enn normalt. Og så bruker jeg en del grønnsaker! Lilletrollet
Grooo Skrevet 3. januar 2004 #5 Skrevet 3. januar 2004 Fersk sopp er kjempegodt, og ananasringer... Har bare prøvd raclett en gang jeg, og fikk dette da sammen med masse av det andre som allerede er nevnt her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå