Gå til innhold

Trenger en klem ..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er seriøst helt utmattet .. har vært deprimert og lei siden november nå, og det går ikke over :( før pleide det gå over etter en periode, men ikke nå nei. Har startet på Cipralex rett før jul, men ikke noen serlige virkninger enda. Jeg er sliten, og sover masse, men i det siste har jeg hatt TIDLIGE oppvåkninger. Gått ned fem kilo siden desember, har skrekkelig angst og hyperventilerer.. kutter meg, drikker mye alkohol, og vil egentlig bare dø og komme meg langt til helvete vekk.. jeg skal til psykologen min i morgen, nesten så jeg bare vil legge meg inn, orker ikke mer nå.. er så sliten!!

trenger bare en klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å lese.. stor klem til deg! :klemmer:

Skrevet

Mange varme, fine klemmer til deg!

Skrevet

Du får en :klem: av meg.

Godt du har psykologen. Bare vær helt ærlig på hvordan du har det.

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg er seriøst helt utmattet .. har vært deprimert og lei siden november nå, og det går ikke over :( før pleide det gå over etter en periode, men ikke nå nei. Har startet på Cipralex rett før jul, men ikke noen serlige virkninger enda. Jeg er sliten, og sover masse, men i det siste har jeg hatt TIDLIGE oppvåkninger. Gått ned fem kilo siden desember, har skrekkelig angst og hyperventilerer.. kutter meg, drikker mye alkohol, og vil egentlig bare dø og komme meg langt til helvete vekk.. jeg skal til psykologen min i morgen, nesten så jeg bare vil legge meg inn, orker ikke mer nå.. er så sliten!!

trenger bare en klem!

Stoooor bamseklem :klemmer:

Skrevet

Hei og hopp :)

Sender deg mange mange maaange klemmer :)!!

Men du, da jeg gikk på cipralex fikk jeg streng beskjed om å ikke drikke alkohol, og om jeg skulle så var det snakk om et glass vin til maten. Da jeg overskred dette eller drakk utenom mat så ble alt mye verre. Så det er virkelig ikke lurt, og over tid er det også skadelig. :(

Jeg valgte å slutte på pillene pga søvnmangel.

Og det flatet seg ikke ut hos meg, om det samme skjer hos deg burde du spørre om å få bytte piller eller endre dosering :)

<3 <3

Skrevet

En stoooor klem til deg :klem: *stryker over håret, holder rundt, pjusker på armen*

Du kan jo høre med psykologen din om innleggelse. Det kan være godt å komme litt vekk fra hverdagen og bare bruke kreftene sine på å prøve å bli frisk.

Skal tenke på deg og krysse fingrene for at du får det bedre <3

Skrevet

Stor klem fra meg :klemmer: Husk at den type antidepressiva bruker gjerne 4-6 uker på å komme inn i systemet. Tok noen uker før det hjalp til meg, men det ble mye bedre når den begynte å fungere:) Da jeg spurte min fastlege, sa han at det ikke var skadelig om jeg inntok litt alkohol under behandlingen.

Jeg vet det er en fattig trøst, men husk at det er i motbakke det går oppover. Er du helt nede, kan det bare bli bedre. Bare si i fra om du trenger noen å snakke med, har vært der du er nå:)

Skrevet

:klem::klem::klem:

Trist å høre at du sliter, som andre sier, det blir bedre! Hold ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...