Gå til innhold

Karrikylling?

Fremhevede innlegg

Skrevet

På skolen har jeg nettopp oppdaget noe fantastisk godt! Jeg kjøpte en baguette i dag, som var fylt med "karrikylling". Det var altså kald kylling blandet sammen med en slags kremete karrisaus/krem. Den smakte forferdelig godt og har planer om å spise dette fremover!

Men det jeg lurer på, er om dette er veldig usunt? Jeg spiser bare to måltider for dag om jeg skal inkludere baguetten som jeg kjøper på skolen (jeg vet, to måltider er for lite, men har et par mellommåltider, har dessverre ikke så god tid til annet). Hvor mange kalorier kan dere tenke dere at det er i dette? Det er rett og slett en slags karrikylling, smaker litt løk også. Helt fantastisk godt, kunne gjerne tenke meg å lage slik karrikylling selv! Må nok engang beskrive at konsistensen er veldig kremete, og det smaker.. Karri, løk og kylling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hverken kylling eller løk inneholder mange kalorier, men brød derimot har ganske mange. Jeg tror slettes ikke dette er det verste du kan spise av kantinemat :)

Skrevet

Takk :) Men er det noen som har peiling hvordan man lager noe slikt? Er veldig sugen på det, er jo så godt! :P

Skrevet

Den inneholder nok en del majones og/eller rømme. Hvis du gidder å lage det sjøl, så kan jo du bruke masse mer kylling og mindre rømme/majones.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...