*Shira* Skrevet 30. desember 2003 #1 Skrevet 30. desember 2003 Jeg opererte inn silikon for ca 2 uker siden, 240 ml og 260 ml. Jeg har vel lest det meste av linker, og kunne vel funnet svar der men jeg prøver meg. Jeg ser meg selv i speilet og ser en kvinne med pupper, utrolig deilig men... Er liksom ikke helt vill av begeistring, enda... De er enda ømme, og forholdsvis harde. Og jeg kjenner veldig godt at det er to fremmedlegemer der forran. - jeg ligger fortsatt på rygg og sover, når jeg reiser meg om opp smerter det litt(les ubehag)... normal? - jeg har ikke følelse i brysvortene. Men de føles utrolig såre allikevel.. normalt? (arr under folden) - jeg har ikke smerter, men litt ubehag... normalt? Kan hende jeg er litt utålmodig. Det er jo kun gått 14 dager. Men jeg ønsker å få tilbakemelding fra noen med erfaringer.
Gjest Donna Skrevet 30. desember 2003 #2 Skrevet 30. desember 2003 Som om jeg skulle skrevet det selv!!! Det er nok nokså normalt. Det kan ta lenger tid enn det før det føles normalt og du ikke tenker over at du har de. For meg så er de nå en del av meg - men jeg kjenner på de hver dag- og det virker liksom utrolig at de ikke alltid har vært der- samtidig som om jeg er sååå glad for at de er der . Mine har forandret seg mye siste tiden er har nå fått en fassong som jeg synes er veldig fin. Jeg har også fått mer følelse og det er ikke lenger så vondt som det var i ene brystvorten. Det går bare en vei- og det er fremmover ...... :D
*Shira* Skrevet 31. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2003 Fint at du svarte Virgo. Godt å høre at det går bedre, fikk med meg at du hadde litt vondt. Jeg må nok ta tiden til hjelp, visste egentlig det men måtte bare lufte litt og få litt info. fra noen med erfaring. :D
Dina Skrevet 9. januar 2004 #4 Skrevet 9. januar 2004 Hei! Nå er det 4 måneder siden min operasjon, og puppene føles virkelig som en del av meg! :D Har fortsatt ikke full følelse i dem, men kjenner at det kommer gradvis! Jeg måtte også sove på ryggen i nesten 3 uker etter operasjonen, men så gikk det fint å sove på siden. Vet godt hvordan du har det, man blir så utålmodig, og vil helst ha det ferdige resultatet med en gang! Det er viktig å smøre seg med tålmodighet, og huske på at det kan ta inntil 1 år, før alt er "ferdig"! Dina
Gjest jld Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Hei! håper på raskt svar. la inn inplantat for 1 uke siden , og de siste 3 dagene har jeg irritert meg GRØNN over at den ene faktisk virker større og virker som den sitter høyere opp en den andre. er dette noe som retter seg til etterhvert? dessuten syns jeg plutselig de virker mindre?
Bianca91 Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Det er nok fordi den ene har droppet mer enn den andre :)Det er helt normalt at de kan være litt forskelige i begynnelsen. Den ene er kanskje litt hoven enda. De er nok litt mindre også siden hevelsen har gått ned, dessuten har du sikkert blitt litt mer vant til dem også Endret 11. oktober 2011 av Bianca91
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 - jeg ligger fortsatt på rygg og sover, når jeg reiser meg om opp smerter det litt(les ubehag)... normal? Helt normalt - jeg har ikke følelse i brysvortene. Men de føles utrolig såre allikevel.. normalt? (arr under folden) Vet at mange mister mye av følelsene i brystvortene etter inngrep. Her skjedde det stikk motsatte, er supersensitiv. Men ja, helt normalt. - jeg har ikke smerter, men litt ubehag... normalt? Helt normalt Hilsen ei som har hatt silikon i snart 1 år.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2012 #8 Skrevet 16. september 2012 hei. jeg kjenner posen under brystene mine. tok silikon i mai i år så lurte på om dette er normalt:? hilsen anita
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå