Gå til innhold

Hjelpes! sopp og brun utflod/mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt soppinfeksjon noen uker nå, og har prøvd både canestenbehandling og diflucan uten tydelig bedring. Canestenkremen bruker jeg fortsatt i håp om at et mirakel skal skje. Har nå gått fra hvit, klumpete utflod til brunlig mensen(blødninger) og dette gjør meg ganske stresset. Går på minipille til vanlig, og har derfor ikke hatt mensen eller liknende på to år, så synes ikke noe særlig om disse blødningene jeg nå har fått. I tillegg til kløe/svie har jeg nå også vondt/ubehag i magen.

Sjekket om jeg var gravid for en uke siden(ved å tisse på pinne), men ettersom jeg hadde sex med min nye kjæreste for første gang i starten av desember var det kanskje litt for tidlig med den testen?

Noen som har opplevd noe liknende, eller vet hva dette kan være?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!

Når du har smerter sammen med blødninger må du raskest mulig komme deg til legen. Det kan være mange ufarlige, men ubehagelige ting som gir disse reaksjonene, men better safe than sorry. Og bedre å bli kvitt det uansett ;)

Lykke til iallefall! :)

Om det er for tidlig å sjekke om du er gravid eller ikke kommer ann på når dere -sist- hadde sex, ikke første gang. :) Du får tester som viser resultat etter seks dager.

Endret av lola3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...