Gå til innhold

Bekjent som selger =Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

I helga var jeg i en annen by enn hvor jeg bor. I det jeg går inn på kjøpesenteret står det en person å selger = Oslo. Vedkommende smilte til meg, jeg smilte tilbake før jeg gikk inn på kjøpesenteret. Jeg syntes personen så kjent ut, men greide ikke å plassere henne, så gikk litt å tenkte på det, før jeg kom på: Åh, det var jo "Anne" som jeg gikk i klasse med på barne - og ungdomsskolen"!

Jeg vet at hun er blitt narkoman, men at hun visst nok prøver å komme på rett kjøl igjen. Jeg fikk med ett kjempedårlig samvittighet for at jeg ikke kjøpte bladet, men tok ut en hundrings i minibanken og bestemte meg for at når jeg går ut, så skal jeg kjøpe bladet. Men da var hun selvfølgelig ikke der lengere..

- Og jeg fikk dårlig samvittighet! Vet at man ikke MÅ kjøpe bladet, men når det var en person jeg har gått i klasse med i 9 år, så følte jeg at jeg burde gjort det. Har ikke snakket med henne på omlag 10 år, men allikevel.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du drar dit en annen gang, så er hun der kanskje

• Liker 2
Skrevet

Æsj, så guffent...:( Pass på å si det til henne neste gang dere sees, at du ikke koblet henne med en gang!:jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...