Kittykat Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Sjokoladekake Den aller beste kaken som finnes!
Brunhilde Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Min absolutte favoritt er en god marsipankake, gjerne med fyll av bringebærkrem, vaniljekrem og gjerne valnøtter. På en god andreplass kommer oreokake, på tredjeplass prinsessekake og videre på listen det meste, bortsett fra gulrotkake, det liker jeg virkelig ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Suksessterte. Mandelbunn og gul krem. Himmelsk!
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 Sjokoladekake Den aller beste kaken som finnes! Joda, sjokoladekake er godt det. Men det er da utallige former for sjokoladekake? Langpannesjokoladekake med glasur feks, brownies, konfektsjokoladekake, veldig mørk sjokoladekake, sjokoladekake med utallige variasjoner av forskjellig fyll, formkakesjokoladekake som er kjempetørr osv. Enkelte sjokoladekaker elsker jeg, og andre synes jeg ikke er gode.
Kittykat Skrevet 16. januar 2012 #8 Skrevet 16. januar 2012 Joda, sjokoladekake er godt det. Men det er da utallige former for sjokoladekake? Langpannesjokoladekake med glasur feks, brownies, konfektsjokoladekake, veldig mørk sjokoladekake, sjokoladekake med utallige variasjoner av forskjellig fyll, formkakesjokoladekake som er kjempetørr osv. Enkelte sjokoladekaker elsker jeg, og andre synes jeg ikke er gode. Sjokoladekake med glasur Brownies kommer på en god andreplass
Brukernavn Skrevet 16. januar 2012 #9 Skrevet 16. januar 2012 Tantes gulrotkake - ingen over - ingen ved siden! (det MÅ være den oppskriften)
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #10 Skrevet 16. januar 2012 KAKE Elsker kake! Jeg har mange favoritter, tror ikke jeg klarer å velge ut en. Er kjempeglad i en saftig og god sjokoladekake som jeg bruker å bake, den er med rømme i blant annet. Er ikke så begeistret for andre sjokoladekaker, de blir fort tørre. Er også kjempeglad i banankake og gulrotkake, men også av de må det være en spesiell oppskrift (og gulrotkaka må være uten sånn ekkel gugge på toppen).
Chiyo Skrevet 16. januar 2012 #11 Skrevet 16. januar 2012 Verdens Beste (med vanilje krem, ikke rom-krem. Rom er ekkelt).
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #12 Skrevet 16. januar 2012 Verdens Beste (med vanilje krem, ikke rom-krem. Rom er ekkelt). Og jeg elsker den med romkrem Dajm iskake Nøtte og/eller mandelkaker av ulike slag.
Julekula Skrevet 16. januar 2012 #13 Skrevet 16. januar 2012 Elsker kaker! Men suksessterte, oreokake, kremet sjokoladekake med is og en kake som jeg ikke vet navnet på: marengsbunn med is og jordbær på, deler første plassen. Og resten på andre...
pinar Skrevet 16. januar 2012 #16 Skrevet 16. januar 2012 Sjokoladekake med masse glasur med nonstop på :D
Tropic Skrevet 16. januar 2012 #18 Skrevet 16. januar 2012 Gulkake (suksesskake) Romkake Sjokoladekake
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #19 Skrevet 16. januar 2012 Tropisk aroma! (og Oreokake og Kvæfjordkake.. )
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar 2012 #20 Skrevet 16. januar 2012 Det er et vanskelig spørsmål som jeg ikke har bare ett svar på. Jeg er nemlig over snittet glad i søte saker, så jeg tror at jeg velger å svare: MIN favorittkake er alltid den som jeg skal sette tennene i neste gang jeg skal spise kake! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå