AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Jeg bestilte nettopp flybilletter til London for hele familien og da jeg skulle skrive inn navn var det bokser for "first name" og "last name". Vi har reist mye og mange reiseselskapers nettsider har ikke plass til lange navn og da har vi fått beskjed om at mellomnavnet kan kuttes ut, at for- og etternavn er viktigst og vi har reist flere steder i Europa med kun for- og etternavn på billettene. Med dette i tankene skrev jeg kun inn for- og etternavnene til barna våre, men da jeg skulle kikke i passene ser jeg at mellomnavnene deres er skrevet sammen med fornavnene og nå blir jeg usikker på om det blir et problem at disse er utelatt? Jeg er helt sikker på at vi ved minst to anledninger tidligere har blitt fortalt at innenfor Europa er de ikke så nøye, så lenge fornavn og etternavn er med, og at det er mest USA som skal ha alt med. Skal jeg gå ut fra at dette går fint?
Brukernavn Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Jeg tror jeg vil si at det kommer an på hvilket flyselskap dere skal reise med. Ofte når man bestiller står det jo at man skal skrive navnet slik det fremgår i passet. Skal dere med Ryan Air kan jeg vel nesten garantere at de lager problemer..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå