Gå til innhold

Hvordan reagerte du når han fridde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok du til tårene? Stoisk ro? Hysterisk?

Noen morsomme detaljer med det hele? :) Elsker frierier, og håper på mitt eget om ikke altfor lenge hihiiiii :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller når hun fridde for den slags skyld selvfølgelig :) (TS)

Skrevet

Jeg glemte aa svare! :P Hahaha

Jeg kysset og holdt rundt ham, og han kunne ikke se taarene trille nedover kinnet mitt, saa etter en stundt spurte han om det betyr ja?

Ja!!! :rodmer:

Skrevet

Dette får meg til å lure på om det er jeg som er rar, men er det virkelig slik at det er kommet som en komplett overraskelse på dere når er blitt fridd til? Jeg ville på ingen måte ha satt pris på det om Mannen hadde fridd til meg uten at vi hadde snakket ordentlig og konkret om fremtiden vår sammen. Når han nå kommer til å fri til meg rundt bursdagen min vil det jo derfor ikke bli masse tårer og hyl og hvin, det er jo kun en formalitet siden vi allerede har fastsatt dato for bryllupet og er et stykke på vei med alt som må planlegges.

Når det er sagt - jeg aner ikke HVORDAN han kommer til å fri, så det gleder jeg meg til :)

Skrevet

Dette får meg til å lure på om det er jeg som er rar, men er det virkelig slik at det er kommet som en komplett overraskelse på dere når er blitt fridd til? Jeg ville på ingen måte ha satt pris på det om Mannen hadde fridd til meg uten at vi hadde snakket ordentlig og konkret om fremtiden vår sammen. Når han nå kommer til å fri til meg rundt bursdagen min vil det jo derfor ikke bli masse tårer og hyl og hvin, det er jo kun en formalitet siden vi allerede har fastsatt dato for bryllupet og er et stykke på vei med alt som må planlegges.

Når det er sagt - jeg aner ikke HVORDAN han kommer til å fri, så det gleder jeg meg til :)

Det der er faktisk litt sant for jeg har det på samme måte, jeg håper jeg har litt jeg skulle sagt ;) Samtidig vil jeg at det skal være en stor overaskelse :)

Skrevet

Jeg hadde nettopp våkna når han fridde... Han lå ved siden av meg på en hotelseng i Barcelona, så på meg, smilte og sa: "vil du gifte deg med meg?". Jeg husker jeg tenkte "Hæ", men "ja" kom ut av munnen på meg.... Jeg er som regel ikke helt med før jeg har fått i meg kaffe...

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble helt satt ut, for frieriet kom på et så uventet tidspunkt! Første reaksjon var å kaste seg rundt halsen hans mens tårene trillet! Deretter fant jeg ut at jeg skulle feire med et glass rødvin. Husker ikke mer før jeg fant meg selv letende etter rødvin i kjøleskapet med et coctailglass i hånden! :fnise: Litt satt ut, kanskje :fnise:

Skrevet

NewYorkNewYork:

Joda, her var det jo prata om på forhånd. Men likevel ikke så detaljert enda. Men bare at vi ville en gang i fremtiden gifte oss.

Så var det jeg som fridde, og det tror jeg ikke han hadde forventa og ble veldig overraska og sa ikke ja med en gang for han ble litt stående å måpe :gjeiper:

Men svarte ja da ;)

Skrevet

Jeg ble fridd til på lillejulaften, vi hadde pratet om at dette var et ønske for fremtiden, men ikke om når han skulle fri så jeg ble veldig overrasket! Jeg kom ut fra badet og der satt han på kne og han fikk et ja. Men hadde aldri forestilt meg at jeg skulle bli så satt ut :-)

Skrevet

Jeg har i hvertfall snakket om bryllup i ett år. Tatt opp ett par ganger at jeg ønsker å gifte meg om sånn ikke alt for mange årene.

Men ble helt tatt på sengen når han først spurte fordet om. Han ringte på hos mine foreldre(og hadde ringt meg først, å spurt om jeg kunne komme ut å hjelpe han å bære noe når han ringte på), å da jeg åpnet sto han på ett kne og spurte om jeg ville gifte meg med han. Min første reaksjon var egentlig bare å stå gapende en lang stund. Så lang at han reiste seg :gjeiper: Men fikk stottret frem ett ja, og da kom tårene. Hele familien satt å gråt en lang stund etter det, med store glis rundt munnen.

Hadde aldri i verden trodd at han skulle klare å overraske meg, så jeg fikk helt sjokk når det faktisk skjedde. Ville ikke hatt det anderledes for alt i verden! At han tenkte på hvor knyttet jeg er til familien min, og at det ville vært fantastisk å dele denne opplevelsen med dem, syntes jeg var veldig flott. Fine mannen :rodmer:

Skrevet

Mine første ord var "faen ta deg. Du jukser!" Ikke så romantisk akkurat.. :P

Deretter sto jeg å ristet på hodet mens tårene trillet

Han måtte til slutt spørre om hva svaret ble, og da fikk jeg til slutt frem et ja :rodmer:

Nå skal det sies at vi snakket mye om det i sommer og han sa at innen året var omme, så skulle jeg ha en ring på fingeren. Kjæresten ventet da såklart til 00:00 på nyttårsaften :fnise:

Skrevet

Jeg bare nikka mens tårene trilla. Hadde aldri trodd jeg kom til å begynne og grine...... Jeg visste at han kom til å fri i løpet av sommeren, og vi hadde snakket om hvordan vi ville ha bryllupet, men han overrasket meg med å fri på sin egen bursdag :) Og så spiste vi pølsene som lå på engangsgrillen før vi dro innom alle i familien for å fortelle det

Skrevet

Vi hadde også prata om å gifte oss på en vag måte slik at han var klar over at jeg ville gifte meg. Likevel ble jeg overrasket mitt i uka med nyvaska leilighet, biff middag og mann i dress som gikk ned på kne med ring :rodmer: . Jeg ble kjempe overraska! Heiv meg rundt halsen hans og sa selvfølgelig! Han hadde tilogmed ringt sjefen min og ordnet fri dagen etter!

Skrevet

Jeg tok det med knusende ro. Han hadde nemlig "tullefridd" til meg et halvt år før, kanskje ikke helt med vilje.

Dessuten var vi begge sikre på hvilken vei forholdet vårt gikk, så derfor ble det ingen hyling og skriking fra min side.

Men jeg var utrolig lykkelig :rodmer:

Det var også hemmelig en god stund - til vi fikk ringene.

Og mamma var ikke akkurat imponert, men det går fint nå :gjeiper:

Gjest tursiopsen
Skrevet

Vi hadde snakket en del om bryllup sommeren 2012, men jeg sa jeg ville ha god tid å planlegge på, så egentlig gikk jeg og ventet på det. Da oktober kom, gav jeg litt opp, tenkte at det ikke ble 2012 bryllup.

Det var en fredag da jeg reiste ut til ham, han var forsatt på jobb, så jeg var klar for å småsove litt før han kom hjem. Da jeg kom til døren lå det en rose utenfor. Jeg skjønte ingenting og tenkte "hvem gir roser til han midt på dagen" så jeg valgte å ikke ta den med meg. Litt forvirret. Da jeg åpnet døren skjønte jeg at noe var på gang. Alle lys var slått av, og på gulvet var det laget en sti med roser og telys langs sidene. Da jeg kom inn i stuen sto han der i dress, gikk ned på kne og fridde. Jeg var helt målløs, gren en liten skvett og nikket før jeg kysset han. Klarte ikke få frem noe som helst, men lykkelig var jeg.

Nå blir det bryllup i august 2012 :)

Skrevet

Følte meg ganske rolig og syntes han var veldig søt. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Vi hadde romantisk sex, og han så meg i øynene. Jeg fikk en utrolig følelse at nå må jeg! Så jeg spurte "vil du gifte deg med meg?" og han svarte ja med en gang. :) Ringer bestilte vi to dager etterpå. :)

Historien går ikke helt sånn når vi forteller venner det da.

Blir brylupp 31. August 2013, 2 års dagen for forlovelsen. :rodmer:

Endret av Orchideae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...