Cinnamon Skrevet 2. januar 2004 #43 Skrevet 2. januar 2004 God morgen, god morgen bippen!! Smil til verden, og den smiler til deg....
bippbipp Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #44 Skrevet 2. januar 2004 Koselig å se noen smilende mennesker
Bokalven Skrevet 4. januar 2004 #49 Skrevet 4. januar 2004 Apropos morgener. Morgner er ikke helt det samme uten te. *avhengig*
Bokalven Skrevet 4. januar 2004 #51 Skrevet 4. januar 2004 Stemmer for kaffe jeg Kaffe er sikkert også bra. Tror det er den der koffeinen som er greia, sånn egentlig. Men nå må jeg ha meg en kopp til med te!
bippbipp Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #52 Skrevet 4. januar 2004 Hehe..må begynne på middagen hvert øyeblikk jeg.
Bokalven Skrevet 4. januar 2004 #53 Skrevet 4. januar 2004 Jeg spiste "akkurat" frokost, jeg... Hehe.
Bokalven Skrevet 4. januar 2004 #55 Skrevet 4. januar 2004 Ja og nei... Altså, var ute i går, men hadde slik hodepine og var så trøtt av vi dro hjem tidlig og la oss, og så sov jeg leeenge. Kan forøvrig fortelle at hodepinen forsvant etter å ha fått dagens første par kopper med te, og siden jeg faktisk aldri kom så langt at jeg fikk teen min i går, var nok mangelen på te årsaken til hodepinen. Normalt er jeg veldig B-menneske, så sen frokost er ikke akkurat unormalt.
Soul Skrevet 4. januar 2004 #56 Skrevet 4. januar 2004 GOD ETTERMIDDAG! :D Snart tid for frokost i soulhjemmet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå