AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Ønsker å reise bort en uke i februar, mars eller april og ønsker tips til hvor jeg kan dra. Jeg reiser enten alene eller sammen med en. Jeg ønsker å reise til et varmt, rolig sted med vakker natur der jeg kan bli inspirert og lade batteriene. Noen som vet om et bortgjemt paradis?:-)
aglaea Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Costa Rica, Belize, Vietnam, Thailand ++.. Men alle de stedene er jo ganske langt for en uke bare. 1 uke er jo ikke så lenge da, hvis man skal reise langt. Går jo gjerne et par dager iallefall bare i reising. Jordan kanskje?
Emas Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Ei veke er ikkje så fryktlig lenge, så det er vel eit triks å ikkje reise så langt Finne et eller anna billig i sør-eurpoa på Finn? Typisk Tyrkia, Kreta, Gran Canaria osv?
Vibi Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 På den årstiden ville jeg gått for Midtøsten. Jordan ser jo fantastisk ut, også har jeg alltid ønsket å oppleve Jerusalem, så kanskje Israel er et alternativ også? Jeg trivdes veldig godt i Dubai, men det oppfyller ikke akkurat naturkriteriene du ønsker deg! Hva med Oman? Tror ikke jeg ville reist lengre enn Midtøsten bare for en uke. Alternativet andre veien måtte jo vært Kanariøyene, for de som syns det er interessant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå