Gå til innhold

Passer denne buketten til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, ser ingen problemer med det jeg...

...Så lenge buketten ikke blir bombastisk, men holdes liten og nett!

Så flott du blir... :)

Skrevet
Jepp, ser ingen problemer med det jeg...

...Så lenge buketten ikke blir bombastisk, men holdes liten og nett!

Så flott du blir... :)

Helt enig med Måne...

Så lenge den ikke blir så stor at pynten foran på kjolen forsvinner, så går det vel fint....?

Blir sikkert nydelig! :)

Skrevet

Blir nydelig....ååååå får så lyst til å gjenoppleve den dagen når jeg ser kjoler og brudebuketter.....sukk Det var en så fantastisk dag......

Lilletrollet :D :D

Skrevet

Jeg syns ikke det i det hele tatt. En såpass "tung"bukett passer til en MYE enklere kjole. Din kjole har såpass mange detaljer att en slik bukett vil nesten virke for mye av det gode. :wink:

Skrevet

Må nesten si meg enig med Jens. Synes buketten var litt klumpete og røff. Jeg liker best mer klassiske og søte buketter - men det er selvsagt en smakssak! Den var jo ganske artig i seg selv, men den minnet meg litt om en juledekorasjon.

Skrevet

Buketten var fin den, men jeg syntes den "kolliderer" litt med linjene i kjolen, dvs de skrå stripene av pynt på kjolen.

Skrevet

Får ta med meg bilde av kjolen til blomsterhandleren og spørre henne, hun er ekspert på å se slike detaljer og vet hva som passer.

Skrevet
Buketten var fin den' date=' men jeg syntes den "kolliderer" litt med linjene i kjolen, dvs de skrå stripene av pynt på kjolen.[/quote']

Jeg synes egentlig også det. Dessuten ble buketten litt for "tett" for meg, men smaken er som baken. :wink: Synes det er lurt å spørre noen som kan det ja. :D

Skrevet

Enig med Mie. Synes linjene går i motsatt retning, og dette blir for meg et brudd i helheten. Men det er min mening. Hvis dette er drømmebuketten og -kjolen så bør du følge din egen mening....

Da vi giftet oss var jeg så misfornøyd med fargene i buketten at jeg ville spy. Så alle våre bilder takkekort og forstørrelser er i sort hvitt... Ville valgt annerledes i dag, ja....

Lykke til med valget, planleggingen og ikke minst dagen!!!

Skrevet

Synes det ser fint ut jeg. Det viktigste er at du føler det er deg, det prøver jeg å ha i bakhodet da jeg leter etter den perfekte buketten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...