Lyra Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Jeg skal gifte meg i denne kjolen. Hadde egentlig tenkt å ha disse skoene, men nå vurderer jeg noe helt annet, nemlig disse. Synd de er kjempefine og litt originale. Hva syns dere? Tar evt imot andre forslag med takk
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 For all del, ikke de siste! Kjolen var nydelig, du blir en vakker brud. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 (endret) De støvlene passer ikke til den kjolen. Hva med denne skoen? Flere her: Brandos Endret 15. januar 2012 av Blondie65
Lyra Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2012 Har sett på brandos ja, er der jeg har funnet de første skoene Kan forresten legge til at jeg ikke vil ha åpen tå
Gjest Blondie65 Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 Jeg gikk ut fra at du ville ha åpen tå grunnet det første paret du hadde linket til. Jeg synes det passer best til kjolen jeg da. Men det er jo mye annet fint der. Til den kjolen er skoene et tilbehør. Ikke hovedrett.
Gjest Blondie65 Skrevet 15. januar 2012 #6 Skrevet 15. januar 2012 Liker også veldig godt disse. Og disse.
Lyra Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2012 (endret) De første har ikke åpen tå Setter pris på forslagene, men har som sagt kikket på brandos... Vil forresten også ha rund tå. Og ikke for høy hæl. Hva syns dere forresten om å ha noe annet enn hvite sko? Skal ha fargene sølv og rosa i bryllupet og vurderer litt å ha sko i en av de fargene, men har ikke funnet noen fine... Endret 15. januar 2012 av Metemor
Dhalia Skrevet 15. januar 2012 #8 Skrevet 15. januar 2012 Jeg likte nok best de første. De siste ble litt for voldsomme til kjolen etter min mening... Ellers stemmer jeg veldig for litt spesielle sko dersom det bare passer til kjolen!
Armitage Skrevet 15. januar 2012 #9 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Jeg skal gifte meg i denne kjolen. Hadde egentlig tenkt å ha disse skoene, men nå vurderer jeg noe helt annet, nemlig disse. Synd de er kjempefine og litt originale. Hva syns dere? Tar evt imot andre forslag med takk Jeg synes ikke de skoene passer til en så klassisk brudekjole. Da måtte du ha hatt en kjole som var noe i samme duren som de skoene. Men hvis du ser etter noen unike sko som passer, så kan du ta en kikk på etsy. Fungerer på samme måte som ebay bare at alle annonsene er kjøp nå Min lenke Disse f.eks. Litt dyre, men eksempler på hva du kan finne der inne. Mye flott. Min lenke Endret 15. januar 2012 av Armitage
bobbi Skrevet 15. januar 2012 #10 Skrevet 15. januar 2012 For en vakker kjole - der kommer det virkelig mange nydelige kjoler fra Syns ikke de siste skoene der passet til den kjolen, likte mye bedre de første du hadde tenkt å ha, men vil man bytte så vil man jo det - er jo lov å skifte mening
Gjest Michelle82 Skrevet 15. januar 2012 #11 Skrevet 15. januar 2012 Syns begge parene var stygge. Syns sånne typiske brudesko er lite pene. Hvorfor ikke gå med et par fine vanlige høye pumps? Ingen som ser skoene dine uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå