Gå til innhold

Rimming

Rimming  

174 stemmer

1. 1. Rimmer dere

• Både rimmer og blir rimmet
      29
    • Bare rimmer(Dvs. bare jeg slikker rompe)
      30
    • Blir kun rimmet(Blir bare slikket i rompa)
      28
    • Nei,æsj
      87

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begge veier når forholdene ligger til rette for det, liker det men er litt ukomfortabel med det, jenterumpe derimot er skikkelig nammmm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit nok det, man vasker seg. Men det er likevel det mest bakteriefylte plassen du finner på menneskekroppen, og å stikke tunga si der er galskap spør du meg!

Munnen er faktisk like så ille stilt med bakterier. ;)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jesus Christ, æææsj! Jeg regner med at det ikke er noen vits i å vaske hendene etter at man har vært på do heller da, siden man allerede har slikket i seg herligheten på forhold? Og kyssa etterpå for å spre det litt ekstra?

Nja, jeg vil tro forskjellen på den type leking bak der er ca like stor som om man er nøye på håndvask eller ikke.

Altså vesentlig.

Folk må gjøre akkurat hva de vil eller ikke for mitt vedkommende, men rent bakterielt sett vil jeg tro man er inne på en potensiell faresone uansett bare man beveger seg utover selve penis ved oralsex - noe jeg vil tro de aller fleste gjør - da altså fra penis og til mellomkjøttet. Og jeg antar begge kjønn utfører dette i forbindelse med oralsex.

Så uten å fortelle noen hva de skal like eller ei vil jeg bare minne på at farlige og ufarlige basselusker nok ikke ser forskjell på stedet mellom bak der og mellom der. Ergo, for de av oss(og jeg tror det gjelder de fleste) så bruker drive med all inclusive blowjobs(altså alt fra penis og nedover til og med mellomkjøttet) vil det uansett være litt halvveis risky business i den forstand.

Som vel forøvrig ikke er risky business om man relativt hyppig besøker dusjen.

(Nå kommer plutselig bj-raten til å bli kraftig redusert blant KGs medlemmer) ;)

Endret av norah
  • Liker 1
Skrevet

Både gir og får :) Gir bare når jeg har sex med jenter da. Får både av gutter og jenter.

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig digg å motta, og gjør det igjen på kjæresten fordi han også synes det er digg. Hadde han ikke likt å motta, hadde jeg ikke vært lei meg over å få "slippe", men det plager meg på ingen måte å gjøre det. Også er det deilig å gjøre noe som gjør ham skikkelig, skikkelig, skikkelig kåt.

Skrevet

Gir og får. Dette er ganske nytt for meg, men himla opphissende.

Skrevet

Dette er bare tullete. De som maser om bakterier og smitte fra en renslig partner har sannsynligvis aldri tenkt på hvor mange bakterier man utsetter seg for ellers i hverdagen. Selvsagt er det bakterier der bak, men god renslighet gjør dette ganske marginalt - spesiellt hvis det er snakk om en partner man lever sammen med. Det man ikke får gjort så mye med, forøvrig, er alle urenslige folk man håndhilser på, som har tatt i samme dørhåndtak som man selv tar i etc. For ikke å snakke om offentlige toaletter, eller toaletter på arbeidsplasser etc. Alt i alt er nok rimming mellom renslige partnere rimelig marginal bakteriemessig.

Selv gir og mottar jeg mer enn gjerne (jfr. nicket, selvsagt). Det blir mest gi for min del, og det gjør jeg så godt som hver eneste gang jeg utfører oralsex. Men det hender jeg får også, selvsagt. Det er så naturlig for meg at det ville vært rart og nesten unaturlig å skulle slikke og slurpe mellom lårene hennes og være nødt til å unngå rumpa. Hele det nervefylte området fra venusberget til halebenet er et objekt i sex.

• Liker 3
  • 9 måneder senere...
Skrevet

Jeg er jente og har blitt rimmet av et par av sexpartnerene jeg har hatt. Synes det er opphissende. Jeg har aldri rimmet guttene selv, vet ikke helt om jeg vil. :P

Anonym poster: 6272e636613e9558a30543d185efadfa

• Liker 1
Skrevet

Har aldri prøvd og kan ikke tenke meg å prøve det noen gang heller. Hver sin smak :)

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Hver sin smak :)

B'æ....b'æ.... b'æ...BÆSJESMAK! :laugh:

(beklager jeg kunne ikke dy meg)

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden lett ryddet for spekulasjoner.

Det minnes igjen om "Vis hensyn" tråden som ligger spikret i toppen av dette underforumet.

Alle liker ikke alt, men det betyr ikke at man trenger fordømme det man ikke liker selv.

I et forum som dreier seg om seksualitet vil det alltid dukke opp spørsmål/saker som kan virke fremmed for andre enn dem det gjelder. Disse bør få lov til å lufte sine tanker her hos oss uten å føle seg utledd eller bli møtt med spysmilies og lignende uttrykk.

Seksualitet kan innebære usikkerhet, nysgjerrighet, redsel for å bli støtt ut av andre m.m., men likevel kan man ha behov for å lufte tanker. La dem gjøre det her på Kvinneguiden Forum, uten at de blir møtt med forutinntatte holdninger.

Vis litt takhøyde for ting som virker fremmed og rart på deg, så kanskje du kan lære noe. Les og lær, også her. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så vokser man veldig på å legge fordommer til side og være medmenneske.

Å holde seksualitetforumet fritt for spydigheter og andre usakligheter er noe vi alle vil ha nytte av.

Lille-pus (mod)

Skrevet

Ikke noe jeg setter videre pris på selv. Foretrekker annen lek der bak, men gjør det ofte på typen. Han elsker det :nigo:

Skrevet

Mangler en "Nei" uten æsj på avstemmingen.

• Liker 1
Skrevet

Trenger vel ikke kun stå æsj?

Har aldri rimmet noen, men jeg har prøvd å bli rimmet selv. Foretrekker ikke noen av delene, men endrer seg sikkert med den "rette" personen.. :vetikke:

Blir pr dags dato ikke kåt av å se på masse krøllete rumpehår, da er det bedre å leke med tunga og brysthår i stedet! :fnise:

• 8 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
kristin755 skrev (1 time siden):

Tenner helt syyykt på tanken på å slikke en mann i rumpa, men har aldri prøvd det og er jo litt redd for lukt og smak. Hvis han er nyvasket, pleier det å smake/lukte noe særlig da?

Du får sikkert sjansen i år når du skal ha masse deilig russesex, om jeg ikke husker helt feil? Gitt at pandemien ikke sparker beina under feiringen.

Anonymkode: 0cba1...dcd

• Liker 1
  • 8 måneder senere...
Skrevet (endret)

Sexdating i Norge - https://finnsex.no Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Finnsex! Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der.

Endret av jemmmeeese
Skrevet

Skulle gjerne ha gitt og mottat, men gubben liker bare misjonær hver 4 mnd i 4 sekunder såå🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️ Blir med drømmen😂😂

Anonymkode: 5679f...3fb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skulle gjerne ha gitt og mottat, men gubben liker bare misjonær hver 4 mnd i 4 sekunder såå🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️ Blir med drømmen😂😂

Anonymkode: 5679f...3fb

Så skjedelig :sad:

Anonymkode: 35593...be8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...