Gå til innhold

Rimming

Rimming  

174 stemmer

1. 1. Rimmer dere

• Både rimmer og blir rimmet
      29
    • Bare rimmer(Dvs. bare jeg slikker rompe)
      30
    • Blir kun rimmet(Blir bare slikket i rompa)
      28
    • Nei,æsj
      87

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rimmer dere, dvs. slikker dere kjærestene deres i rompa.

Har dere prøvd rimming før og hvordan var det, foretrekker dere å bli slikket i rompa eller at noen slikker dere i rompa.Eller er dette æsj?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

x'en min han liker det veldig godt, jeg slikket han i rumpa når han bad om det. Han vart vist veldig kåt av det, jeg synes det var greitt å slikke han etter jeg barberte han der bak :gjeiper: han slikka aldri meg bak bare fremme. vis vi lag i 69 så slikka han meg på musa og jeg slikka han i rumpa det var deilig når han slikka meg samtidig :rodmer:

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

mmmmmmmm....... :gjeiper:

Skrevet

Jeg gjør det på han men han gjør det ikke på meg. Og det er sånn vi liker det.

Skrevet

Tenner på det, men hygienefaktoren og risiko for å få i seg ganske uhumske bakterier gjør at jeg dropper å bevege meg dit.

Har vel litt bakterieangst, ja - som overgår tenningen.

Kjæresten gjør det på meg avogtil, er forsåvidt ikke mitt primærønske da jeg foretrekker annen lek der bak.

Er noe jeg aldri kunne gjort før, men er mer åpen for saken nå. Har sikkert noe å gjøre med tenningen jeg fikk av å gjøre det.

Hadde det ikke vært for denne bakteriepanikken min hadde jeg nok gjort det hyppig selv.

Men dette er definitivt en av de tingene jeg aldri i verden kunne forestilt meg at jeg kunne finne på å gjøre - ble aldri spurt om det, introduserte det selv etter han hadde gjort det på meg.

Skrevet

Æsj, det ville jeg verken mottatt eller gitt :kvalm:

• Liker 7
Skrevet

Ikke aktuelt. Her er alt som har med bakdøra og gjøre off-limits.

• Liker 6
Skrevet

Hadde en kjæreste som likte å slikke meg bak, det var litt merkelig i begynnelsen, men når jeg klarte å slappe av var det godt. Aldri gjort det selv, og har ikke noe behov for det kjenner jeg :)

Skrevet

Jeg har ikke prøvd å gjøre det -enda. Men jeg synes det er deilig når kjæresten gjør det på meg :D

Skrevet

Liker begge, og man vasker seg selvfølgelig først.

• Liker 1
Skrevet

Nå er det jo ikke akkurat som man gir en surprise rim job rett etter han har vært på dass heller.

Akkurat som man får i seg noe urin ved oral sex om man ikke har vasket seg rett før man får oralsex. Og de færreste vasker seg før hver eneste gang man har sex.

• Liker 1
Skrevet

Greit nok det, man vasker seg. Men det er likevel det mest bakteriefylte plassen du finner på menneskekroppen, og å stikke tunga si der er galskap spør du meg!

• Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet

Ja, jeg syns det er æsj og ville aldri gjort det.

Skrevet

Nei takk , enkelte ting gjør man bare ikke..er da ikke hunder eller ??

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg å gi, men å motta er en annen ting.. Det er noe jeg fantaserer om, men samtidig noe jeg nekter å prøve.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Raaaaindroooops :sjenert:

Jaaaaaaa :ler:

Jeg både gir og får. Det var helt uaktuelt for meg før, men nå synes jeg ikke det er rart i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

Gjør begge deler.

Tidspunktet er selvfølgelig litt mer avhengig av nylig vask en annen spontan sex, men ellers har ingen av oss noen motforestillinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...