AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Er jeg den eneste som ofte ender opp med å klikke på absurde og rare trådtitler i den tro at saken gjelder noe HELT annet for så og finne ut at "Ahh, det er bare ett nytt graviditetsproblem?" Eksempelvis trådtittlen "Kul?", jeg klikker meg inn for å se etter hva som er så "kult".
Moscato Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Jeg har (for det meste) lært meg å se på hvilket underforum trådene ligger i før jeg klikker meg inn. Det hjelper
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Gravide gjør alt de kan for å tiltrekke seg oppmerksomhet. Har et par av dem på jobben, enhver samtale klarer de å pense inn på fødsel, melkespreng og lignende. 1
Moscato Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Gravide gjør alt de kan for å tiltrekke seg oppmerksomhet. Har et par av dem på jobben, enhver samtale klarer de å pense inn på fødsel, melkespreng og lignende. Akkurat nå er det du som gjør det, da. Denne tråden passer jo like godt til alle de trådene som heter "hjelp!", "jeg må bare spørre..", "lurer på noe!" og ørten andre intetsigende ting...
Envy Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 Er jeg den eneste som ofte ender opp med å klikke på absurde og rare trådtitler i den tro at saken gjelder noe HELT annet for så og finne ut at "Ahh, det er bare ett nytt graviditetsproblem?" Eksempelvis trådtittlen "Kul?", jeg klikker meg inn for å se etter hva som er så "kult". Haha, den tråden klikket jeg også meg inn på fra "siste innlegg" kategorien. Må si jeg lusket ut av den igjen relativt fort. Den handlet jo ikke om noe kult i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #6 Skrevet 15. januar 2012 Jeg har (for det meste) lært meg å se på hvilket underforum trådene ligger i før jeg klikker meg inn. Det hjelper Det ser du ikke fra "Siste Innlegg" da.
Moscato Skrevet 15. januar 2012 #7 Skrevet 15. januar 2012 Det ser du ikke fra "Siste Innlegg" da. Jo, det står i kolonnen rett til høyre for trådtittelen.
Envy Skrevet 15. januar 2012 #8 Skrevet 15. januar 2012 Jo, det står i kolonnen rett til høyre for trådtittelen. Hos meg ser det sånn ut. Ingenting om hvilket forum trådene tilhører.
Moscato Skrevet 15. januar 2012 #9 Skrevet 15. januar 2012 Hos meg ser det sånn ut. Ingenting om hvilket forum trådene tilhører. Åja, men hvorfor bruker du bare den lille lista der, da? Jeg bruker alltid "siste 24 timer" Myyye bedre, spesielt fordi jeg slipper at tråder smetter unna akkurat når jeg skal til å trykke på dem, jeg får mer info før jeg går innpå, og jeg får opp flere på en gang Men da beklager jeg misforståelsen, og anbefaler samtidig å bruke funksjonen "siste 24 timer"
Envy Skrevet 15. januar 2012 #10 Skrevet 15. januar 2012 Åja, men hvorfor bruker du bare den lille lista der, da? Jeg bruker alltid "siste 24 timer" Myyye bedre, spesielt fordi jeg slipper at tråder smetter unna akkurat når jeg skal til å trykke på dem, jeg får mer info før jeg går innpå, og jeg får opp flere på en gang Men da beklager jeg misforståelsen, og anbefaler samtidig å bruke funksjonen "siste 24 timer" Takk for tipset ..neeeesten litt flaut at jeg har vært her inne siden 2008 uten å legge merke til denne funksjonen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå