Gå til innhold

Din beste ferie!


Engel

Anbefalte innlegg

Hei! Vil gjerne høre om din beste ferie! Hvor du var og hvorfor det var så bra. og gjerne en ca pris og når på året det var også. Trenger litt nye ideer...

Kan ta med min beste med det samme.

Playa Del Carmen i Mexico i juni i fjor. Ca 8000 pr pers for 2 uker. Nydelige strender, sol og varmt, masse historie, og fantastisk flott å snorkle/dykke, koselige folk.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Jeg har hatt mange deilige ferier men jeg tror nok at cruiset i caribien var den mest fantastiske!

Jeg var bare 14 år så jeg fikk ikke opplevd alt, men du verden for en fantastisk tur! Vi betalte vel ca 12000 per pers i 10 dager. Dette inkluderte 3 måltider hver dag. Alkohol måtte betales utenom. I tillegg ble man behandlet som kongelig! Helt fantastisk! Anbefales virkelig!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytter denne opp litt jeg. Ingen som vil fortelle? Jeg håpet på å få masse tips til fine feriesteder jeg! icon_frown.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sør Afrika (Cape Town langs kysten til Port Elizabeth) i slutten av september i fjor. Begynner akkurat å bli varmt der da, men ikke dyrt ennå. Kostet under 15000 per pers for fly, hotell, leiebil i to uker, resten kostet omtrent ingenting!

Ellers elsker jeg storbyer og Barcelona og Lisboa er mine to favoritter så langt. Fantastisk deilige steder (med strand, så får man det beste av to verdener:-D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 dager på den Dominikanske Republikk.... Caribien ga mersmak.

Fotball VM i Frankrike i 1998... hvorav meste parten av tiden ble tilbragt på Rivieraen var også en herlig opplevelse.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre feriestedene jeg ser tilbake på med størst glede er

St.Jean de Luz (helt sør i Biscaya-bukten)

Barcelona (bryllupsreise:-) )

Venezuela (fastlandet) og Isla Margarita (karibien) dette var kobinert reise da, så vi regner det under ett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gurimalla

Tanzania og Zanzibar......

Safari og dykking, skulle gjerne hatt den ferien om igjen icon_cool.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla, kan du fortelle litt om ferien til Zansibar. Hvor bodde du? Er det noe man må få med seg eller bør unngå?

Vi har tenkt oss til Zansibar, i kombinasjon med safari i Kenya, på bryllupsreise i september'02 og vil gjerne vite mer og få noen tips.

Ellers vil jeg si at min beste ferie uten tvil var en reise i 1998. Vi var i Singapore, Australia (østkysten) og Thailand (Bangkok og Koh Samui). Hele turen av fantastisk!! Kunne ikke hatt det bedre. Opplevde masse flott og spennende.

Turen kostet ca 50.000 for to personer, medregnet absolutt alt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Min beste ferie var da vi var på Safari i Kenya.Vi var der siste del av august.Og det var veldig flott tid å reise på.Turen koster ca.15000 pr. stk.Vi reiste med Star Tour temareiser.Det var en kjempetur.Hadde også en ekstra uke i Mombasa med solferie.

Ellers så reiser heile fam. på 2 ukers ferie til lørdag.Det er første gang vi har med barn med på utenlandsferie.Så det blir en annerledes ferie.

GLEDER MEG TIL Å BADE OG KOSE OSS HEILE DAGEN...............12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italia!!!!

Jeg og samboer var 16 dager i Italia i fjor og det var bare helt TOPP!!!!! Vi leide bil og farta fra Roma til Milano, via Firenze, Bologna og Venezia. Bare helt supert, altså!

Masse kultur og historie, storbyer, shopping, kunst, arkitektur, sol, varme, rødvinsglass på fortauskanten, fersk mozarella, herlige mennesker, moter, nydelig mat osv. osv. osv. osv.

Jeg er forelsket i det landet!!!

Og senest i dag tidlig sa min samboer at han skulle ønske vi skulle tilbake til Italia snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenya. Tre uker med base i Nairobi, en uke i Mombasa. Safari, landsby, storby, slum, politikk...ferie med både avslapning og innhold.

Ellers sier jeg ikke nei takk til en uke på fjellet i Norge med sol og fint vær enten det er på vinteren eller sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...