Gå til innhold

magesmerte..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg begynte nyttåret slik mange andre gjør.. Jeg begynte å trene:-) Jeg tok en m del mage,rumpe,lår øvelser,noe som gikk helt greit. Det er lenge siden jeg har trent,så regnet med å være støl.. Men to dager senere skulle jeg igjen trene de samme øvelsene. Plutselig stakk det til i høyre nedre del av magen. Kun ett lite område.. Jeg hadde ikke merket jeg var noe støl der tidligere. Jeg klarte ikke ta en eneste mageøvelse pga store stikkene smerter. Tenkte jeg hadde strekt en muskel eller noe,og ventet noen dager til med å trene. Samme problemet kom den dagen. Nå er det halvannen uke siden,og magen er fremdeles stikkene vond på samme sted om jeg bruker nedre del av magemusklaturen. Hva kan dette komme av??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal vi se, laget en link til deg:

dette har vi i norge. trykk her

Bravo, hvorfor ikke erstatte alle forum med linker ala dette?

TS: Det kan være at fra en forstrukket muskel til graviditet, betennelser osv. Er du i fin form ellers hadde jeg sett det an i et par uker, og bare latt det hvile.

Skrevet

Takk for svar.. Er redd det kan være noe farlig. Føles litt ut som det ligger rundt eggstokken. Jeg har to barn,født vanlig måte. Ikke noen tidligere oprasjoner. Jeg er ikke dårlig form ellers så lar det gå litt tid å ser om det går over..

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...