AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #121 Skrevet 15. januar 2012 Han som hev øl på fyren, hvem var det? Noe så forbanna SMÅLIG, han burde virkelig gått noen runder rundt lokalet. NULL RESPEKT. En fra Kaizers Orchestra.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #122 Skrevet 15. januar 2012 At en mann bruker det kvinnelige kjønnsorganet som skjellsord om en annen mann er absolutt ikke greit. Det er i aller høyeste grad sjåvinistisk og et "verbalt overgrep" mot kvinner. Det forteller jo alt om vedkommende, null respekt for det og ikke noe å bry seg med, finnes lowlifere overalt på denne kloden vår. 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #124 Skrevet 15. januar 2012 En fra Kaizers Orchestra. Javel, da vet jeg utmerket hvem jeg aldri skal gidde å høre på, regner med det samme gjelder mine venner, familie og deres- rykter går. 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #125 Skrevet 15. januar 2012 Her har Madcon (og Kaizers) driti litt på draget... Maekn til uprofesjonell håndtering av noe som opprinnelig var en spøk. Men de hauser vel opp saken for å få mest mulig mediedekning. Ang Madcon så har de vel så svære svin på skogen, ang krav om dop på konserter, hærverk o.l. 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #126 Skrevet 15. januar 2012 Hva betyr egentlig mokkamann?? Det er vel ikke et ord i seg selv, men "mokka" er vel egentlig en mørk sjokolade, eventuelt en mørk brun farge.
Gjest UngKalven Skrevet 15. januar 2012 #127 Skrevet 15. januar 2012 Plumbo fortjener ikke all den negative oppmerskomheten som mediene pusher ut til et folk uten selvrespekt. Elendig møkkaland. 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #128 Skrevet 15. januar 2012 Her har Madcon (og Kaizers) driti litt på draget... Maekn til uprofesjonell håndtering av noe som opprinnelig var en spøk. Men de hauser vel opp saken for å få mest mulig mediedekning. Ang Madcon så har de vel så svære svin på skogen, ang krav om dop på konserter, hærverk o.l. Mm, men det varer ikke i lengden- folk gjennomskuer falskhet. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #129 Skrevet 15. januar 2012 Hva betyr egentlig mokkamann?? Mokka er ihvertfall brunt, og siden folka i Madcon er negre og således brune, så er det rasistisk å assosiere mokka med dem. Eller andre brune ting selvsagt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #130 Skrevet 15. januar 2012 Plumbo fortjener ikke all den negative oppmerskomheten som mediene pusher ut til et folk uten selvrespekt. Elendig møkkaland. Enig, jeg skal gi de en sjangse. 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #131 Skrevet 15. januar 2012 Plumbo fortjener ikke all den negative oppmerskomheten som mediene pusher ut til et folk uten selvrespekt. Elendig møkkaland. Du mener vel mokkaland? Sorry, overtrøtt.. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #132 Skrevet 15. januar 2012 Tshawe og Yosef har høy nok pute-faktor som det er, nå nådde den bare nye høyder. Ekstra komisk at det tok dem noen sekunder å komme på at det er in å bli fornærma BU-HU 4
Mr. Jones Skrevet 15. januar 2012 #133 Skrevet 15. januar 2012 At det går ann å lage så voldsomt mye oppstyr av en så uskyldig kommentar, jeez. Hadde syntes det var artig om noen sa det til meg (dersom det var en spøk, noe det åpenbart var). Tenker jeg hadde kjørt på med litt selvironi og nevnt mokkabønner eller noe, hehe. Er selv mørk, bare så det er sagt. 9
Ahava Skrevet 15. januar 2012 #134 Skrevet 15. januar 2012 Jeg synes det er imponerende hvor mye en slik sak kan blåses opp. Det var jo virkelig ikke noe annet enn en klein, upassende spøk som ikke slo an? Hadde han vært rasistisk så hadde han ikke sagt det han gjorde da, og i alle fall ikke unnskyldt seg utallige ganger, med en rimelig stor klump i halsen, i ettertid. Mokkamann. En farge. Et særs dårlig ordspill. Harryfaktor, ja. Rasistisk, nei! Personlig mener jeg reaksjonene på kommentaren er mange gange verre enn selve kommentaren selv. Madcon truer med å kaste drink, kaller ham for et "fittehøl", en eller annen fyr fra Kaizers heller drinken over ham, Aksel Hennie sammenlikner med Ku Klux Klan, twitter roper monsterrasist. Jeg kan ikke annet enn å bli blåst av banen. Når rusen avtar håper jeg virkelig at folk innser hva de har gjort de og, og gir Plumbo en offentlig unnskyldning, slik som de selv har gjort så alt for mange ganger selv, allerede. 13
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #135 Skrevet 15. januar 2012 Og han kaller han ett jævla fittehøl tilbake??????????????? Han der bør revurdere sine egne reaksjoner, han kan umulig ha ett bra følelsesliv. Nei, plumbo- hev hodet, du har min fulle støtte 11
Gjest z0roaster Skrevet 15. januar 2012 #136 Skrevet 15. januar 2012 Det morsomme er jo at denne negeren har kalt hvite for bleikfiser ved en rekke anledninger, men når han selv blir kalt for mokkamann, finner han ut at han skal dra fram rasismekortet. At han følger opp med "jævla fittehøl ass" og lager pistolgrep, burde forøvrig være et varsku, med tanke på at han er dømt for væpnet ran av en bensinstasjon. 13
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #137 Skrevet 15. januar 2012 Tshawe og Yosef har høy nok pute-faktor som det er, nå nådde den bare nye høyder. Ekstra komisk at det tok dem noen sekunder å komme på at det er in å bli fornærma BU-HU Å bli fornærmet er ikke det samme som å bli utsatt for rasisme...
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #138 Skrevet 15. januar 2012 Å bli fornærmet er ikke det samme som å bli utsatt for rasisme... Denne tråden handler heller ikke om rasisme... 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #139 Skrevet 15. januar 2012 At det går ann å lage så voldsomt mye oppstyr av en så uskyldig kommentar, jeez. Hadde syntes det var artig om noen sa det til meg (dersom det var en spøk, noe det åpenbart var). Tenker jeg hadde kjørt på med litt selvironi og nevnt mokkabønner eller noe, hehe. Er selv mørk, bare så det er sagt. At du ikke tar rasisme på alvor, betyr ikke at andre med kunnskap om historie og tilstandene i verden forøvrig, skal måtte godta å få det servert på utdelingen av Spellemannsprisen en lørdagskveld. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #140 Skrevet 15. januar 2012 Det morsomme er jo at denne negeren har kalt hvite for bleikfiser ved en rekke anledninger, men når han selv blir kalt for mokkamann, finner han ut at han skal dra fram rasismekortet. At han følger opp med "jævla fittehøl ass" og lager pistolgrep, burde forøvrig være et varsku, med tanke på at han er dømt for væpnet ran av en bensinstasjon. Han er det ja? det bekrefter mine tanker om ett ustabilt følelsesliv. Han bør oppsøke hjelp,det der er vel ikke det jeg kaller ett stabilt menneske. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå