Gå til innhold

Lar mange ta på mine bryster

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenge rikke nødvendigvis kjenne de så godt da men hvis de er kjekke så lar jeg de ta på puppene mine osv. Fordi de sier de er så fine da.. Er jomfru (17).. Ikke uten bh men utenpå klær da er det horete? Å la randoms gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Jeg trenge rikke nødvendigvis kjenne de så godt da men hvis de er kjekke så lar jeg de ta på puppene mine osv. Fordi de sier de er så fine da.. Er jomfru (17).. Ikke uten bh men utenpå klær da er det horete? Å la randoms gjøre det?

Ja!

• Liker 6
Skrevet

Helt ærlig. Hva tror du selv?

Nå har du laget en million tråder og vi prøver å hjelpe deg, men du MÅ oppsøke profesjonell hjelp. Selv om du ikke går på skole så kan du sikkert ta en tur dit den dagen du vet helsesøster er der.

• Liker 3
Skrevet

Hvem og hvor mange som klår på deg er opp til deg. Bare vær klar over at du kan skylde på deg selv om du får rykte på deg som løs.

Gjest Apophis
Skrevet

Hva trur du selv?

Eg syns ikkje nødvendigvis at det er horete (eg regner med du ikkje tar betalt?), eg ville heller brukt ord som "løssluppen", "billig", etc.

Skrevet

Ja, så klart.

Det gir inntrykk av at du er lett på tråden, billig, løssluppen, eller hva man velger å kalle det. Du må selvsagt ha lov til å gjøre hva du vil, men kom ikke her etterpå å søk om hjelp fordi du har fått ett stempel du ikke ønsker.

Skrevet

Vil du på død og liv bli prostituert så finner ud miljøet i skippergata i oslo. There u go. all hjelpen jeg kan gi deg. sikkert du som har alle de andre "er jeg horete" innleggene her også.. :filer:

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er det ikke. Det er heller ikke galt så lenge du liker det.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det så viktig for dere å stemple noen? Slik dere holder på så fortsetter jo folk bare med å beholde det tåpelige synes på ting.

Og bare for å bruke ordet billig nå. Det er ikke noe galt med det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...