Gå til innhold

Hege Tørresdal

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste at Hege Tørresdal (tidligere frk norge) har selv skrevet en artikkel til VG. Hun utdanner seg til journalist, og vil tydligvis inn i varmen. Har jo ikke hørt fra henne på en stund nå, så hun vil nok ha oppmerksomhet. Når man ikke blir skrevet om, skriver man selv!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste at Hege Tørresdal (tidligere frk norge) har selv skrevet en artikkel til VG. Hun utdanner seg til journalist, og vil tydligvis inn i varmen. Har jo ikke hørt fra henne på en stund nå, så hun vil nok ha oppmerksomhet. Når man ikke blir skrevet om, skriver man selv!;)

Link, or it didn't happen.

Skrevet

Jeg syns det var en totalt uinteressant artikkel.

Skjønner ikke helt at hun har spiseforstyrrelser heller. Hun ser helt normal ut.

Skrevet

Skjønner ikke helt at hun har spiseforstyrrelser heller. Hun ser helt normal ut.

Spiseforstyrrelser synes ikke nødvendigvis. Spesielt ikke om man er bulimiker.

• Liker 6
Gjest SummerJudith
Skrevet

man kan ha spiseforstyrelser selvom man ser normal ut, foreksempel bulumi eller overspising hvis man ikke legger på seg :L

• Liker 4
Skrevet

Jeg irriterer meg over folk som spiller spiseforstyrrelse kortet for å få oppmerksomhet.. Takk for den.

Skrevet

Det er ikke sikkert hun gjør det for å få oppmerksomhet da..

• Liker 3
Skrevet

Hva vet du om spiseforstyrrelser? Jeg mener ikke å være frekk jeg er bare nysgjerrig. :)

• Liker 2
Gjest just words
Skrevet

Hvori begynne det å stå i pannen på folk: ”jeg har spiseforstyrrelser”? Når noen har bulimi ser en det vanligvis ikke på personen, noe som er grunnen til at det ar lengre tid å finne ut av og hjelpe en bulimiker, enn en anorektiker. Men spiseforstyrrelsen er der samme om en ser det eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporing

Kosemose, mod

Skrevet

Tror nok hun trenger mer oppmerksomhet ja. Ser på bloggen hennes at hun har stooore forventninger til hva folk sier etter artikkelen. De nærmeste vet det vel, det er jo det som er viktigst.

Skrevet

At dere kan komme med slike tomme utsagn er helt fantastisk! Bulimi er en svært alvorlig og dødlig sykdom som hun sliter med, så klarer noen av dere likevel å ha no negativt å si om det? Det var en utrolig rørende artikkel som kan hjelpe mange andre som sliter med det samme. Det var en STOR oppnåelse for Hege, både som journalist, og som et positivt skritt fremover i sykdommen. Empati, hørt om det?

Skam dere!!

• Liker 3
Skrevet

Hva har det egentlig å si om det er et intervju eller om hun har skrevet saken om seg selv?

Siden hun måtte kommentere det selv?

Like uinteressant uansett.

Skrevet

Flertallet av de som sliter med spiseforstyrrelser er faktisk normalvektige.

Artikkelen det er linket til over her er jo ikke den det er snakk om. Leste det hun hadde skrevet i vg helg, og det ga et godt innblikk i kampen mot bulimi. Jeg synes det er tøft gjort av henne å være så åpen, og det er sikkert mange som kan kjenne seg igjen i det hun skriver.

• Liker 1
Skrevet

og du har mye peiling på spiseforstyrrelser.... eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...